tommelomsk Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Undertegnede lurte på om det var noen av dere som har bestilt minnebrikker direkte fra fabrikken som lager disse? Hva er evt. deres erfaringer på dette spørsmålet, kan det anbefales? Undertegnede spør siden jeg tror jeg kommer til å gjøre dette selv. Er det noen som har bestilt direkte fra flere fabrikker og som har en klar anbefaling? Ikke sol i dag, en merkelig følelse. tommelomsk Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Trodde man måtte bestille i x1000 eller noe... Si ifra hvis du får det til/hvordan! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 bare bestill tusen stykk og selg dem da kan jo tjene litt på det da:) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Lufen skrev (2002-08-28 16:52):bare bestill tusen stykk og selg dem dakan jo tjene litt på det da:) Du kan jo prøve å se om det er så enkelt å selge 1000stk uten å tape noe på dem, Prisen på ram er ikke stabile, Den går opp og ned som en jojo. Lenke til kommentar
johna Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 jeg kjøpte tilfeldigvis 256mb sdram til en fussmaskin i fjor høst,, solgte den i vår med fortjeneste :smile: ,, Lenke til kommentar
hva_som_helst Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Noe å spare ved å handle herfra: http://www.crucial.com _________________ Arvid Klavenes [ Denne Melding var redigert av: Arvid Klavenes på 2002-08-30 08:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå