NRG Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Nå er det mange ordleker her, så jeg tenkte at jeg skulle starte en. bruk alle bokstavene du ser under. skriv så mange ord du klarer. ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ Lenke til kommentar
BBC Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Æ å kan skriv "A quick brown fox jumps over the lazy dog" sjø. Æ å kan skriv "A large fawn jumped quickly over white zinc boxes" sjø. Æ å kan skriv "A mad boxer shot a quick, gloved jab to the jaw of his dizzy opponent" sjø. Æ å kan skriv "A popular belief is that fornication would be a quick fix for some overzealously judicious governments" sjø. Æ å kan skriv "A quick movement of the enemy will jeopardize six gunboats" sjø. Æ å kan skriv "A very bad quack might jinx zippy fowls" sjø. Æ å kan skriv "About sixty codfish eggs will make a quarter pound of very fizzy jelly" sjø. Æ å kan skriv "Alfredo just must bring very exciting news to the plaza quickly" sjø. Æ å kan skriv "All questions asked by five watch experts amazed the judge" sjø. Æ å kan skriv "An inspired calligrapher can create pages of beauty using stick ink, quill, brush, pick-axe, buzz saw, or even strawberry jam" sjø. Æ å kan skriv "Astronaut Quincy B. Zack defies gravity with six jet fuel pumps" sjø. Æ å kan skriv "Back in June we delivered oxygen equipment of the same size" sjø. Æ å kan skriv "Back in my quaint garden jaunty zinnias vie with flaunting phlox" sjø. Æ å kan skriv "Bawds jog, flick quartz, vex nymphs" sjø. Æ å kan skriv "Big July earthquakes confound zany experimental vow" sjø. Æ å kan skriv "Blowzy night-frumps vex'd Jack Q" sjø. Æ å kan skriv "Blowzy red vixens fight for a quick jump" sjø. Æ å kan skriv "Brawny gods just flocked up to quiz and vex him" sjø. Æ å kan skriv "Breezily jangling $3,416,857,209 wise advertiser ambles to the bank, his exchequer amplified" sjø. Æ å kan skriv "Cozy sphinx waves quart jug of bad milk" sjø. Æ å kan skriv "Cozy lummox gives smart squid who asks for job pen" sjø. Æ å kan skriv "Crazy Fredericka bought many very exquisite opal jewels" sjø. :razz: :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 sorry, så store fritidsproblem har jeg _ikke_ Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jaja borre du for det sakt. :lol: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 borre: Hva gjør du på for tiden? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Tja... skulker skolen i påvente av å få besøk av mine søstre :razz: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Hei Borre! Som om eg skulle ha skrevet det sjølv..:wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Var det en intern spøk fra deres side, eller mangel på intelligens fra min side? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Mr.Hassan og jeg har ikke interne spøker. Men det er som sagt det jeg bedriver akkurat nå. Var det noe mer dyptgående du ville vite? :wink: Er forresten ganske OT (t.o.m. i søppel) nå... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: borre skrev (2002-08-29 10:26):Tja... skulker skolen i påvente av å få besøk av mine søstre Hmm... Oki. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 quack! Jostein Odd Server! Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 quack! Jostein Odd Server! litt av en server! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Vi er riktig nok på søppel, men et sted går grensa... Lenke til kommentar
adawen Skrevet 12. oktober 2003 Del Skrevet 12. oktober 2003 Jeg må nok si meg enig med Treblad her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg