PCfan Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hei, Jeg har et nettverkskort som heter Billion Bipac PCI v1.0 men hakke drivern lengre...! kan noen hjelpe meg med å finne drivern? har vært på Billion.com uten hell... på forhånd takk! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 har du winxp ? for tror windows xp har drivere til de fleste kort ?! Samme med 2k Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 ja har det å... men finner ingen maskinvare når jeg søker Lenke til kommentar
PCfan Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 noen som kan hjelpe? kommer ikke på internett uten! vær så snill! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) hei, Jeg har et nettverkskort som heter Billion Bipac PCI v1.0 5148942[/snapback] Dette høres ut som et Billion ISDN-kort på navnet, har du ISDN og skal koble opp med det? http://www.billion.com/support/download/fd/fd6.htm Endret 13. november 2005 av agvg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå