Kennet Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har ett geforce 4 ti 4200 skjermkort med tv ut..nå har jeg kjøpt meg en s-video ledning for å koble pc`n til tv`n men ledningen passer ikke i skjermkortet.. noen som vet noe om denne utgangen om jeg river ut den svarte dingsen i ledningen ( tror den er til å holde ledningen på plass) da får jeg ledningen inn og alt fungerer.. har ødelagt noen ledninger på dette..finnes det overganger? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det følger med adapter når en kjøper skjermkort. Tror de er vanskelig å kjøpe i løsvekt.... Lenke til kommentar
Kennet Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 ok..men det stod i maskina når jeg kjøpte den..men må lete litt da takk for hjelpa Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jepp. Du får søke på 9-pin miniDIN + norge eller legge en annonse i bruktmarked. Har en slik selv, for man vet jo aldri når slikt kommer til nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå