Wooho Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Nå er det ikke særlig mange innstillinger man kan gjøre i demoen men når fulversjonen kommer skal det bli mye bedre. Har du prøvd å sette oppløsningen til 1280x1024, hos meg ser grafikken veldig pen ut. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Jeg synes også spillet virker bra, derfor jeg laster det ned for å sjekke. Som Wooho sier så får du ikke de innstillingene du vil kunne få på fullversjonen. Lenke til kommentar
mar Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Har problemer med å få instalert demoen. Når jeg starter autorun.exe og velger instal får jeg beskjed om at jeg trenger DirectX 9C. Dette er jo en grei feilmelding, men med tanke på at jeg alt har DX9C så er det litt rart. Andre DX9C spill som feks. FEAR fungerer helt fint. litt system info: Abit IC7-G med nyeste bios og chipsetdrivere fra Intel Radeon 9800 med de siste catalyst driverene (5.11 er det vell) Edit: Å starte Autorun.exe i windows 2000 komp. modus løste problemet. Lenge leve EA Endret 18. november 2005 av mar Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har 7800GT og har oppløsningen på 1280x1024, og fps er konstant på 30fps når jeg kjører rundt i spillet. Er dette normalt? Har alt på maks av innstillinger + 2AA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå