Gå til innhold

NFS Most Wanted Demo funker ikke!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bilde av selve mappen der jeg har spillet, burde jeg ha det et annet sted?  :hmm:

Mappen altså?

5148700[/snapback]

Mappen du viser til på screenshotet er ikke der hvor spillet er installert, men kun extracta! Du kan ikke kjøre demoen ved å trykke speeddemo.exe .. Slik det ser ut nedentil er slik mappen skal se ut!

Det er da ikke samme mappe. Ved henhold til det screenshotet du viser til, så har du da ikke installert spillet, da dette bare er mappen som man har extracta---

Hvis du kjører autorun og trykker installer spill, så skal spillet om du ikke gjør noen endringer legge seg i Programfiler\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted PC Demo...

Hvis du ikke får det til da,så har jeg ingenting mer å si!! :hmm:

post-68063-1132001400_thumb.jpg

Endret av MadDog777
Lenke til kommentar
ville ikke sagt at du går glipp av så mye, daggern.. spillet var litt skuffende etter min mening :/

5158912[/snapback]

Min mening var at spillet var bra.. Hvis man bruker litt tid til å venne seg til hvordan bilene reagerer på veien!

Er avhengig jeg nå, gleder meg vilt til fullversjonen..

Lenke til kommentar

Vel det føste bildet viser mappen jeg har extracta spillet i altså unzipa det. Kalte mappa NFSMW pga har lyst å h aorden på filene.

Det andre bildet er fra mappen spillet er instalert i.

Ut i fra det bildet du har lagt ser det ut til at du kun har extracta spillet ikke instalert det. ;)

post-43894-1132078261_thumb.jpg

post-43894-1132078283_thumb.jpg

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Vel det føste bildet viser mappen jeg har extracta spillet i altså unzipa det. Kalte mappa NFSMW pga har lyst å h aorden på filene.

Det andre bildet er fra mappen spillet er instalert i.

Ut i fra det bildet du har lagt ser det ut til at du kun har extracta spillet ikke instalert det. ;)

5158949[/snapback]

Har allerede prøvd å forklare det der... men tror ikk han skjønte det

Anyways etter min mening var spillet veldig bra, bortsett fra at det kanskje var LITT VELL bra svinging

Endret av MadDog777
Lenke til kommentar
ville ikke sagt at du går glipp av så mye, daggern.. spillet var litt skuffende etter min mening :/

5158912[/snapback]

Min mening var at spillet var bra.. Hvis man bruker litt tid til å venne seg til hvordan bilene reagerer på veien!

Er avhengig jeg nå, gleder meg vilt til fullversjonen..

5158945[/snapback]

Var ikke akkurat det jeg tenkte på.. Synes jo spillet er bra, men jeg får følelsen av at jeg har spilt det før, som sikkert kommer av at jeg har spilt både hot pursuit og underground 2. Grafikken på bilen er helt grei, men omgivelsene rundt er litt skuffende.. trærne ser ut som er satt sammen av mange firkanter, og hvis man kommer tett på bygninger eller andre ting, ser det bare uklart ut. En annen liten ting er når man blir tatt av politiet, det samme klippet kommer hele tiden. Snakker ut i fra erfaringer med demoen, men EA games har sikkert prøvd å gjøre demoen så bra som mulig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...