DE1 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Heisann! Jeg lastet ned demoen til Need For Speed Most Wanted i går og når den halve GB endelig er ferdig nedlastet går det SELVFØLGELIG ikke! Hva er galt? Screenshot: Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Bilde av selve mappen der jeg har spillet, burde jeg ha det et annet sted? Mappen altså? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Never mind av det jeg skrev forleden, hva slags skjermkort har du, og hva med resten av maskinen din? Endret 13. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Problemet ditt er at du ikke har installert spillet, bare unzippa det... Kjør filen "autorun" LYkke til! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Splitter ny og skulle tåle det som bare det! 3.09 GHz 80 GB HD (11 ledig) 512 mb RAM Guru motherboard Abit Må ordne noe fort men finner ut navn på skjermkort etterpå...! ( Om ca 10 min) Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Problemet ditt er at du ikke har installert spillet, bare unzippa det...Kjør filen "autorun" LYkke til! 5148835[/snapback] Har kjørt "Autorun" Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Etter det screenshotet du har lagt ut så er det ikke der spillet skal ligge nei! Hvis du har kjørt installeringen. så skla spillet vanligvis ligge under Programfiler\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted PC Demo Sjekk der du... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Nupe, lå bare Need For Speed Underground 2 der Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Bilde av selve mappen der jeg har spillet, burde jeg ha det et annet sted? Mappen altså? 5148700[/snapback] Mappen du viser til på screenshotet er ikke der hvor spillet er installert, men kun extracta! Du kan ikke kjøre demoen ved å trykke speeddemo.exe .. Slik det ser ut nedentil er slik mappen skal se ut! Det er da ikke samme mappe. Ved henhold til det screenshotet du viser til, så har du da ikke installert spillet, da dette bare er mappen som man har extracta--- Hvis du kjører autorun og trykker installer spill, så skal spillet om du ikke gjør noen endringer legge seg i Programfiler\EA GAMES\Need for Speed Most Wanted PC Demo... Hvis du ikke får det til da,så har jeg ingenting mer å si!! Endret 15. november 2005 av MadDog777 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Og slik skjer hvis jeg trykker på "Autorun" Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Prøv å kjøre det i kompatibillitetsmodus. Og sett den på Windows 2000. Høyreklikk på exe-filen og velg egenskaper...så finner du fram sikkert Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Ok, det der skjølnte jeg ikke? Jeg har XP, og det skal da funk i XP? Endret 15. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Høyreklikk på speedDemo.exe og velg egenskaper. Gå til kompatibilitetsmodus og velg Windows 2000 i listen. Har sett at flere har fikset spillet på den måten. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Eller bare last ned demoen på nytt. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 15. november 2005 Forfatter Del Skrevet 15. november 2005 Eller bare last ned demoen på nytt. 5156430[/snapback] Er det noe vits da? Tok jo en hel natt da Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 ville ikke sagt at du går glipp av så mye, daggern.. spillet var litt skuffende etter min mening :/ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 ville ikke sagt at du går glipp av så mye, daggern.. spillet var litt skuffende etter min mening :/ 5158912[/snapback] Min mening var at spillet var bra.. Hvis man bruker litt tid til å venne seg til hvordan bilene reagerer på veien! Er avhengig jeg nå, gleder meg vilt til fullversjonen.. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Vel det føste bildet viser mappen jeg har extracta spillet i altså unzipa det. Kalte mappa NFSMW pga har lyst å h aorden på filene. Det andre bildet er fra mappen spillet er instalert i. Ut i fra det bildet du har lagt ser det ut til at du kun har extracta spillet ikke instalert det. Endret 15. november 2005 av Wooho Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 (endret) Vel det føste bildet viser mappen jeg har extracta spillet i altså unzipa det. Kalte mappa NFSMW pga har lyst å h aorden på filene. Det andre bildet er fra mappen spillet er instalert i. Ut i fra det bildet du har lagt ser det ut til at du kun har extracta spillet ikke instalert det. 5158949[/snapback] Har allerede prøvd å forklare det der... men tror ikk han skjønte det Anyways etter min mening var spillet veldig bra, bortsett fra at det kanskje var LITT VELL bra svinging Endret 15. november 2005 av MadDog777 Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 ville ikke sagt at du går glipp av så mye, daggern.. spillet var litt skuffende etter min mening :/ 5158912[/snapback] Min mening var at spillet var bra.. Hvis man bruker litt tid til å venne seg til hvordan bilene reagerer på veien! Er avhengig jeg nå, gleder meg vilt til fullversjonen.. 5158945[/snapback] Var ikke akkurat det jeg tenkte på.. Synes jo spillet er bra, men jeg får følelsen av at jeg har spilt det før, som sikkert kommer av at jeg har spilt både hot pursuit og underground 2. Grafikken på bilen er helt grei, men omgivelsene rundt er litt skuffende.. trærne ser ut som er satt sammen av mange firkanter, og hvis man kommer tett på bygninger eller andre ting, ser det bare uklart ut. En annen liten ting er når man blir tatt av politiet, det samme klippet kommer hele tiden. Snakker ut i fra erfaringer med demoen, men EA games har sikkert prøvd å gjøre demoen så bra som mulig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå