Gå til innhold

Problemer med Path of neo, på xbox


EDB

Anbefalte innlegg

Hallo

 

Nettopp fått inn Path of neo på boksen min, og var storfornøyd. Dette var et spill jeg hadde sett frem til en stund.

Her kommer problemet, akkurat når jeg er ferdig med brettet Deja Vu. "Its a trap" og skal videre til Storming the drain. Når man kommer i den 'tunelen' hvor man velger abilities, som jeg før bare har trykket start og gått videre, kommer det nå 'you must select a ability to continue'. Øverst til høyre ser jeg at jeg må trykke av for å selecte og 1xgullmynt-aktig sak som jeg antar sier at jeg har en jeg kan velge. Jeg trykker så A på alt som er mulig, allikevel kommer jeg ikke videre.

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åssen skal jeg forklare dette slik at du forstår det, du må bruke piltastene dine til å zoome ut på de søylene slik at du kan velge flere abilities, pga Neo er jo The One og det hadde jo vært en skam om kun den ene ringen skulle brukes til å oppgradere han med, så derfor zoom ut til den adnre ringen and wolla. :yes:

Lenke til kommentar

Kommer opp akkurat sånn her og. Bare at det står en A istedet for Enter da.

Jeg har aldri valgt en ability, på et eller annet hvis har den valgt selv. Men nå som den ber meg velge får jeg ikke valgt.

Har bare trykket på start før, så har brettet startet av seg selv, nå kommer det bare 'you must select a abilty to continue'

Som sagt, har trykket på alle valgene jeg har, og kommer allikevel ikke videre. Dette er veldig frustrende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...