elgizmo Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ved gjevne mellomrom så får jeg slike meldinger opp på skjermen som du kan se på vedlegget. Hva skyldes dette? Kjører Ad aware scan og bruker NOD32 antivirus så skulle tru de klarer å holde de borte. Noen som har råd om hvordan jeg får det til å stoppe? Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hhehehehehe du har ikke virus , eller noe sånt og IKKE installer det programe eller gå på den web siden. du er på inet uten firewall for og fixse det, så må du slå av : Messenger i windows(ikke msn) Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hadde dette selv, men borte ble det gitt etter at jeg kjørte Spybot Search & Destroy. AdAware er ikke så veldig bra. Endret 13. november 2005 av lavizh Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 for og fixse det, så må du slå av : Messenger i windows(ikke msn) 5148515[/snapback] hvordan gjør jeg det da ? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 for og fixse det, så må du slå av : Messenger i windows(ikke msn) 5148515[/snapback] hvordan gjør jeg det da ? 5148624[/snapback] høyreklikk på min datamaskin velg behandle, velg tjenester og programmer, Tjenester -> finn tjenesten messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå