Pepsi Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Dell inspiron 2600 vs Ibook -begge m/CD-rom hvem vinner??? Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Eg ønsker meg en Ibook :smile: Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Beklager engelsk/norsk blandingen... Prosessor: Intel® CeleronTM Processors up to 1.2GHz 14.1-inch XGA display Height: 37 mm Width: 328 mm Depth: 274 mm Weight: 3.27 kg Battery: Approximate operating time: ~ 3 hours (depends on usage. Network Interface Cards Standard: Mini-PCI 56K V.92 capable modem with integrated RJ-11 jack Optional: Mini-PCI Integrated 10/100 Ethernet with RJ-45 jack 2 x USB OS: Microsoft® Windows® XP Home/XP Professional/Windows® 2000 Software: Microsoft Works® eller Office XP® Small Business Edition/Office XP® Professional Edition ----------------------------------------------------- 12.1-inch TFT XGA display Bredde: 28,5cm Dybde: 23,0cm Tykkelse: 3,4cm Vekt: 2,2 kg (1) prosessor: 600MHz PowerPC G3 2 x USB Innebygd modem Innebygd Nettverkskort 1 x Firewire 1 x Video ut Batteri: opptil 5 timers brukstid før batteriet må lades OS: OSX Programvare: Apple Works 6.2 (office-program) iMovie2 (filmredigering) iTunes3 (CD/MP3) iPhoto Otto Matic (3D spill) Deimos Rising (2D skytespill) Ut fra den bruken du har beskrevet tidligere må det bli iBooken! :smile: Men at jeg mener det er vel neppe noen overraskelse?! [ Denne Melding var redigert av: NickFalk på 2002-08-28 11:42 ] Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hrmf! Trøbbel med det iBookbildet... [ Denne Melding var redigert av: NickFalk på 2002-08-28 11:46 ] Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 vil det bli noe problem for meg å benytte meg av mac hjemme når jeg benytter win os på jobb?? Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 12:10, Pepsi skrev:vil det bli noe problem for meg å benytte meg av mac hjemme når jeg benytter win os på jobb?? Kommer ann på hva du mener. Filformater etc. er stort sett de samme. Vil vel ta deg et par timer å bli kjent med OSX, men for å si det enkelt: NEI! Kjører selv WinNT på jobb og Mac hjemme. Samboeren min jobber også i en Windowsverden og sender dokumenter frem og tilbake mellom PC/MAC nesten daglig... :smile: Er jo ikke så glad i å bruke firmaer som kilder (de har en lei tendens til å overdrive :wink: ), men siden det besvarer spørsmålet ditt (og en del andre du kan tenkes å ha) gjør jeg ett unntak: http://www.apple.com/switch/questions/ Her er dessuten slutten av en lengre artikeklserie hvor en PC-bruker forsøkte å klare seg "bare" med Mac. Artikkelen er ikke ensidig propagandistisk og konkluderer vel med at ikke alle nødvendigvis burde bruke Mac, men at flere enn i dag burde... http://www.zdnet.com/anchordesk/stories/st...2861736,00.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå