Pitt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 hvordan kan man brenne mer enn 1gb med windows xp? overføringene stopper på 1gb når jeg legger over mapper.. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 altså, legger over mapper fra hd til dvd rommen... står at disken er full. stopper filen som da blir liggende igjen på dvd rommen er akkurat på 1gb, og har mer enn det ledig på c:, prøvde å bytte til for eks. E: hvor jeg har mere ledig plass, men funka ikke det heller. på min datamaskin heter driven: cd drive, ikke dvd drive. er det mulig å bytte et sted? Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 ingen som har no peil på dette?? tar i mot alle tips.. bare å spytte ut!! Lenke til kommentar
BKB Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Drøy bumping på deg nå. Anyways, Last ned Nero Burning Room eller lignende, brenneprogrammer er som oftest mye bedre enn det som er integrert i XP. Lenke til kommentar
Pitt Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 har problemer med å brenne dvd filmer med den nye brenneren så jeg tenkte jeg skulle bruke windows til å brenne en dvd med. kanskje dvd spillern til tv vil lese den.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 XP kan brenne CD, men ikke DVD. Du trenger ekstra programvare for å brenne DVD. De fleste bruker vel Nero. Men det finnes gratisprogrammer også. http://www.deepburner.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå