informasjon Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hvordan kan jeg bruke en CD-brenner som står i en annen maskin i et nettverk? Jeg har to maskiner med win 2000 pro i et nettverk. På den ene har jeg installert en Plexwriter 40/12/40A. Fra den har Jeg delt ut rettighetene til CD-brenneren, slik at jeg kan nå den fra den andre maskinen. På den andre maskinen har jeg installert Plextools, som fulgte med brenneren, og Nero 5.5. Problemet mitt er at ingen av brennerprogrammene lar meg søke etter en CD-brenner noe annet sted enn lokalt. Vet noen hvordan jeg kan få brennerprogrammet til å lete etter og bruke CD-brenneren over nettverket? Usedvanlig takknemlig for svar Kristian Lenke til kommentar
Lynx Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Tror den eneste måten å bruke en brenner over nettverk er via en form for "remote connection" (og da blir det som om du bruker den lokalt på den andre maskinen..) Lenke til kommentar
sof Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=48585&forum=61 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå