random_wannabe Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vel, som tittel sier trenger jeg litt hjelp for å finne et dugendes videokamera som egner seg godt til filming. Det jeg leter etter er et kamera som; -kan lage bra bilder i mørket, både ute og inne. -kan filme ting som er i fart detaljert. -har nesten DVD-kvalitet. -har en maxpris på ca. 6000-8000 kroner. -god lyd og så videre... Gjerne et videokamera som kan finnes på butikker som Elkjøp og Spacworld. Takk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sjekk ut Panasonic sine 3CCD kamera. I siste forbrukerrapporten, hadde Panasonic med fem kamera, hvorav tre var 3CCD kamera. Disse tre 3CCD kameraene tok de tre første plassene mot nesten 40 andre konkurrenter. Tror det bør si nok. Jeg stoler riktignok ikke på enkeltstående tester, men de får bare skryt de stedene jeg har sett omtale av de. Mange påstår at 3CCD kamera trenger mer lys enn 1CCD. Teoretisk er dette riktig, men til og med Panasonics billigste 3CCD kamera trenger mer lys enn enkelte konkurrenters mye dyrere kamera for å gi gode bilder. Selv om du får de på El-kjøp eller Spaceworld, vil jeg anbefale deg å gå et sted hvor de har en viss peiling på det de selger. Det er både med tanke på nåværende kjøp og fremtidig support og service. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Ok, takker for svar Falt helt for et av 3CCD kameraene (husker ikke hvem da) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå