EviLEddiE Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Pressemeldingen fra LucasArts. Ser virkelig fram til dette spillet, samt "nye" Full Throttle... Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Og første kvartal 2004 er jo _like_ rundt hjørnet :smile: Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 det var hvertfall jevli kule spill :smile: blir kult når 2erne kommer. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Og nytt Indiana Jones spill kommer også...men det er fortsatt "Fate Of Atlantis" som er det beste! Infernal Machine var ikke mye å skryte av. Savner egentlig ett adventure spill av denne typen. Full Throttle kan bli bra, og det skal bli spennende og se hvordan det nye Sam & Max blir. LucasArt mangler IMO snart bare en remake da; Day Of The Tentacle i en eller annen ny versjon. Det hadde vært noe det...utrolig morsomt spill! Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 11:44, RogueFreak skrev:Og nytt Indiana Jones spill kommer også...men det er fortsatt "Fate Of Atlantis" som er det beste! Infernal Machine var ikke mye å skryte av. Savner egentlig ett adventure spill av denne typen.Full Throttle kan bli bra, og det skal bli spennende og se hvordan det nye Sam & Max blir.LucasArt mangler IMO snart bare en remake da; Day Of The Tentacle i en eller annen ny versjon. Det hadde vært noe det...utrolig morsomt spill! Jeg regner med du da seff har spilt Funcom sitt "Den lengste reisen"....den holder seg fint opp mot klassikkere som Indiana Jone Fate of Atlantis...siden du savner slike spill. AKIRA Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jo da, har spilt "Den Lengste Reisen", men jeg klarte ikke helt å sette meg nok inn eller få nok innlevelse i spillet dessverre. Det manglet et eller annet. Helt greit spill, men ikke noe mer enn det dessverre :sad: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Quote: Den 2002-08-28 10:36, EviLEddiE skrev:Pressemeldingen fra LucasArts.Ser virkelig fram til dette spillet, samt "nye" Full Throttle... That's the most ridiculous thing I've ever heared! :wink: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Fett! Sam n' Max var jo dritbra. Den lengste reisen var kult det også. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hmm, jeg har en følelse at dette spillet ikke blir så bra. Hadde vært mye bedre om de hadde lagd noen nye karakterer, i steden for å bygge på gamle... Og så må jeg jo i tilleg spille S&M (kinky) på nytt også da :wink: Jeje, håper på det beste Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 eg håper LucasArts lager eit adventure spel som har den meir 'gammaldagse' GUI Monkey Island 3-4 synes eg var veldig vondt å spele i forhald til dei gamle Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Er det bare jeg som synes DOTT var Sam & Max overlegent? :smile: Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 29. august 2002 Del Skrevet 29. august 2002 Quote: Den 2002-08-29 07:57, PeeJay skrev:Er det bare jeg som synes DOTT var Sam & Max overlegent? :smile: Heh...nei! DOTT er og blir det morsomste adventure-spillet LucasArts har gitt ut! S&M, Monkey Island og Indy-spillene er alle morsomme i bøtter og spann med masse humor...men de når ikke opp til humorstandarden i DOTT! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Bare starten på DOTT var verdt å se maaange ganger.. Der de hiver seg i bilen og kjører den sinnsyke veien til professoren... + scenen der Lilla drikker av avfallet og får "armer".. + der diamanten knuser for det var en tvshop diamant og ikke ekte.. + når tidsboksene som de tre reiser i stuper gjennom tiden.. Alle får panikk bortsett fra ene som Surfer gjennom tiden Utrolig artig spill Hadde det lasta ned, men sletta det før jeg fant ut om jeg klarte å kjøre det. Utrolige 16 mb :-) Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 er det noen som husker den legendariske uttalelsen; "luckily, the Hand was experienced in these matters!" heftig! Det er på tide vi får noen gode Quest'er som ikke bare dytter en trillion pixels i sek. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå