AnimeEnnie92 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei der! Jeg vil bare anbefale Yu-Gi-Oh! Den er rå! Forresten, sjekk innom min Yu-Gi-Oh side!! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvorfor er det bra? Begrunn! Når jeg sier begrunn, så mener jeg at du også skal fortelle litt hva det handler om. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Tar jeg ikke fel så handler det om noe mat og noe skjørøvere osv... Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Plot Summary: 3000 Years ago marked the turning point of an Egyptian Dynasty; the Pharaoh's spirit was sealed inside one of the ancient relics, the Millennium Puzzle, after saving the kingdom from an enemy army. Now, in the present age, the Millennium Puzzle is found by a young boy, Yugi Mutou, who unlocks the spirit of the puzzle and is possessed by the sprit of the old Pharaoh, who lost all of his memories from his old life. As a thank you to the spirit who saved him from bullies and gave him new friends, Yugi decided to help the spirit out and find a way to recover his lost memories and send him to the after life. I min mening blir det for mye fokus på de forbanne korta.. Pokemon kompleks. *huff* Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Tar jeg ikke fel så handler det om noe mat og noe skjørøvere osv... 5151128[/snapback] Da tar du nok feil Yu-Gi-Oh handler om en kar som utfordrer folk til spill. Og taper de så traffer han de på forskjellige måter. Veit ikke så mye mer om serien, men likte egentlig ikke mangaen så godt. Detta var ikke så mye spoiler at det gjorde noe. Lenke til kommentar
royale Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 wannabe one piece sier jeg bare!! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. desember 2005 Del Skrevet 22. desember 2005 Det kan du ikke si. Yu-Gi-Oh er IKKENO likt som one piece. Når blei det likhet mellom kortspill og pirater med spesielle krefter? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Yu Gi Oh ligner ikke akkurat på one piece. Om den er bra... Veeel, for å være helt ærlig, så tror jeg nok den er myntet på ett publikum noe yngre enn meg.... Serien er i og for seg ok. Men den er noe, jeg vet ikke hva jeg skal si.... Pokemonaktig. Historien er god. Men det er også alt, jeg bruker å "tvinge" meg igjennom 20 episoder for å sjekke om jeg gidder å se på en serie. Denne avsluttet jeg og sletta etter 20 episoder. Den hadde ikke akkurat noe intrikat plott. Bare Yu Gi Oh og hans oppgave.. Å frigi sin bestefar... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Yu Gi Oh er ikke det samme som One Piece ! One Piece er ufattelig mye bedre enn den pokemon/digimon kort "get them all!" dritten som er Yu Gi Oh.. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 WTF?! Yu-Gi-Oh! likt one piece?? lol Dette er en ganske bra serie. KJøper selv mangaen og må si at den er ganske bra. MEN når sant skal sies så er det mye i serien som er ganske teit. Alle disse uttrykkene og navnene høres veeeeeldig amerikansk ut... Synd å ødelegge en god manga med dette, men det kan hende det bare er de norske oversetterne som har driti på draget Vil ikke si at Yu-Gi-Oh! er så likt Pokemon egentlig. Og grunnen til at serien fokuserer mye på kortene, AssKicR er fordi det er det serien hovedsaklig handler om og detter er nok seriens sterkeste kort (skjønte du den? ) Kortene er veldig populære i RL også, har noen selv og det er ikke likt Pokemon i hele tatt... Yu-Gi-Oh! er en helt grei serie, men sammenlignet med NGE så er den ganske laber... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Det handler om en hamster som spiller kort og røver, voldtar og graver ned ting på deltid. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Solid, du kødder ja...? Du har seriøst ikke peiling på hva Yu-Gi-Oh! er for noe du Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Yu-gi-oh er nok ingen serie for meg. Litt for barneaktig :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå