thinkdifferent Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei! Jeg har dette skjermkortet, og det bråker, verre enn verst. Men jeg vurderer nå å bytte ut kjølingen på det, men hva kan passe? -Truls Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 AC sine kjøleløsninger synes jeg er kjempe fine. Er stille og kjøler absolutt bra Denne kjøleren skal passe til ditt kort. Men husk, dersom du fjerner orginal kjøler, mister du også garanti. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 AC sine kjøleløsninger synes jeg er kjempe fine. Er stille og kjøler absolutt bra Denne kjøleren skal passe til ditt kort. Men husk, dersom du fjerner orginal kjøler, mister du også garanti. 5148314[/snapback] Trådstarter bør merke seg dette med den kjøleren fra AC, siden det er et ASUS kort kan skal bruke den på: NB! Arctic Cooling bruker ATI og nVidias standard viftekontakter. ASUS skjermkort har en annen type viftekontakt. Det må enten benyttes overgang (Microplex har ikke slike overganger), alternativt kan viftekontakten kuttes av (bruker mister da reklamasjonsretten) og sort leder kobles til jord og rød leder til +12VDC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå