larsmk Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Ikke et must. -MMS: Ja. -GPRS: Ja. -EDGE: Ikke nødvendigvis. -JAVA: Ja -Email klient: Nei. Form: Hvilken som helst form. -Vekt: Gjennomsnitt. -Antenne: Integrert -"Støt/sprut/støv-sikker": Nei Skjerm: -Farge. -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm ikke så viktig. -Touchscreen: Nei. Pris: Har omtrent 2500,- til rådighet. Med abonnementsbinding: Helst ikke. Har Tele2 scratch kontant nå og er veldig fornøyd. Men dersom noen har forslag med et abonnement som passer meg, så kan det vurderes! Diverse: -Merke: Helst ikke Siemens. -Kamera: Ja, helst MP. -Videokamera: Ja -Symbian: Både ja og nei. -Infrarød port: Uvesentlig. -Blåtann (Bluetooth): Aller helst. -Internminne: Plass til minst 60 bilder og 150 kontakter. -Minnekort?: Nei. -MP3: Nei. -Radio: Nei. -UMTS: Nei. -Triband: Nei. -Wlan: Nei. -Mulighet for GPS: Nei. -Batterilevetid: Et par dager holder. -Primærbruksområdet i dag: For det meste SMS og ringing med min T630 som begynner å skrante. Men ønsker en telefon som kan ta bedre bilder og filme litt også. EDIT: Har funnet noen å tenke på. Samsung SGH-E720 ca 2500,- Har holdt på mobilen og mener tastene er fantastisk bra. Men har hørt mye dårlig om dekningen og kvalitet på lyd under samtale. Nokia 3230 ca 2300,- Under maksprisen min, og kanskje interessant å prøve Symbian? Vil gjerne høre deres meninger om disse telefonene og andre forslag! Endret 13. november 2005 av larsmk Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ville absolutt tatt steget opp til SonyEricsson k750i! Det er rett og slett den beste telefonen jeg har vært borti. Alt er gjennomført, og du får ikke særlig mye mer telefon for pengene enn denne. Kameraet er rett og slett nydelig. Anbefales virkelig! Fås til rundt 2900 kroner, helt klart verdt de ekstra hundrelappene. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Har hørt veldig mye bra om K750i fra før av også. Men den er likevel i dyreste laget, da telefonen skal ønskes av foreldre i julegave og prisen ikke børt overskride 2500,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå