Oracel Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ny fluesnelle. Dumpet over dette bildet som jeg tok i sommer mens jeg bladde gjennom fotoalbumene. Ganske fint lys og vinkel synes jeg, og litt spennende farger (f.eks. på håndtaket). Hva syns dere? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hadde nok gjort seg i ett fiskeblad tror jeg.. Ikke verst Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 fine farger osv men likte ikke helt beskjæringa i bunn der Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Tja, beskjæringa er ikke det største problemet synes jeg selv. F.eks. er all støyen i bakgrunnen mer problematisk (selv om den har blitt kraftig dempet av makroen). Hadde beskjæringa vært slik at mer av hovedmotivet kom med, så hadde det ført til en tilsvarende større mengde støy i tillegg da bakgrunnen under blir skarpere og mørkere desto lenger ned man kommer :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå