Gå til innhold

Kjøre Call Of Duty Fullt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man får en liten pekepinn om hvor potensialet ligger når man i options kan velge 'Optimize for SLI'.. Da nytter det desverre ikke å komme med 9800PRO og Socket A CPU.

Jeg vil anbefale deg å lese artikkelen:

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=59144#

og benytte tweaken som kan lastes ned. Det gav i alle fall meg en ganske betydelig bedring i fps.

5147736[/snapback]

Har AMD Athlon 64, kom på det nå, men det hjelper vell lite når jeg vil forbedre grafikken.

Lenke til kommentar

Tweaken fikser noe bugs med konfigurasjonen av skjermkort/SLI. Står forklart i tråden som jeg linket til. Gikk selv opp fra 25-30FPS til rundt 40FPS etter tweaken. Jeg har 3000+ (vanlig socket A) og X850XT PE og kjører på 1024x768 med AAx4 og triliniar med eax1/2/3.

Det blir i alle fall ikke dårlige av å prøve tweaken.

Lenke til kommentar
hverken prosessor eller skjermkort henger ikke med lenger, desverre.. Tenk på å skifte dem ut dersom du vil ha bedre ytelse...

5147421[/snapback]

Jeg kjører på fullt med mitt Gainward 7800GTX... :cool:

1600*1200 også....

I trådstarters tilfelle så vil jeg nok anbefale bedre skjermkort og dobbelt opp med RAM... slik jeg har... Har også 3500+ prosessor...men om det er så VELDIG bedre enn 3200....hmm...skal jeg ikke påstå noe om i hvertfall...

Skal innrømmes at jeg antagelig hadde fått litt greiere fps med et kort til i sli, men eneste gangen jeg merket no lagg...ble jeg veldig irritert...før jeg kom på at jeg holdt på å installere noe i bakgrunnen... :roll:

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...