Pebble Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Som sagt, Soldat og Worms world party er mine Lan favoritter.. Motorcross Madness 2 har vi også spilt noe.. Dette vekket virkelig minner fra jeg dreiv å dro på Lan gitt!! Lenke til kommentar
Rilmo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Flatout Flatout 2 Worms Soldat Trackmania Original Tm Sunrise Tm Nations Tm United Halo: Combat Evolved Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Postal 2 er veldig gøy på LAN. 7191588[/snapback] ehmm.. hvordan spiller man LAN på postal?? har bare singleplayer 7749677[/snapback] gløm det. må ha share the pain! hadde bare den vanlige Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Et spill som er fantastisk gøy er midtown madness 2.Alle laster ned samme bil fra nettet anbefaler ford sierra så har man tikken/sisten/politi og røver kall det hva du vil. Tror aldri jeg har ledd så mye og så lenge som det lanet vi spilte bare midtown madness 2 Høres kanskje kjedelig ut men utrolig morsomt og sosialt. 7763051[/snapback] Enig, det er helt sprøtt at et så dårlig spill kan være så gøy i multiplayer... Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Ååå.. husker vi satt og spilte et lego spill på lan... som du kan bygge lego hus og admin på serveren kan rive det ned når han vil. Dårlig forklart men noen som husker hva det heter? 5901233[/snapback] Blockland, dritfett. Hadde egen server i det for et år siden. Kjempeartig Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) Original War Action Quake 2 Carmageddon 3 (Har ikke prøvd 2ern på multi men den er vist bra eller bedre) Tiberian Sun Deathkarz Rise of nations Red Faction Robot Arena Civilization 4 Dune 2000 Homeworld 2 Nox Krush, Kill'n Destroy 1 og 2 Alt untatt World of Warcraft, Warcraft III, Counter Strike og Battlefield 2 kan kalles utradisjonelt idag. Edit: Skulle likt å prøvd det gamle Command & Conquer eller Red Alert jeg. Det hadde vært knall Jeg klarer selv ikke sette opp et spill. Endret 22. mai 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei. Jeg installerte Track Mania Nations fra spillets offisielle side for å teste det som LAN-spill, men når når jeg vil spille på internett så står det at jeg må oppdatere. Betyr dette at jeg må kjøpe noe for å spille online? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei. Jeg installerte Track Mania Nations fra spillets offisielle side for å teste det som LAN-spill, men når når jeg vil spille på internett så står det at jeg må oppdatere. Betyr dette at jeg må kjøpe noe for å spille online? 8736442[/snapback] Det betyr kort og godt at da du starter TMN må du trykke update i stede for play Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå