Gå til innhold

Tips til utradisjonelle LAN-spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1nsane - Off-road bilspill

Fant det liggende på maskina mi og prøvde det. Var litt kult. Noe som jeg syntes er bra er at skadene er dynamiske. Hvis man kjæsjer inn i en vegg, forandrer formen på bilen seg. Kjører man utfor et fjell og lander på hjulene, tar de skade til de detter av og man kjører på tre hjul. Dessuten blir motoren aldri ødelagt, så man kan kræsje med bilen helt til chassiset er så bøyd at bilen er ukjørbar. Kjører man under vann, stopper bilen etter en stund og respawner på land. Blir bilen ukjørbar, er det barer å reparere den, og kjøre til man må reparere den igjen.

Faktisk syntes jeg spillet er godt programmert til å være fra 2000. Last ned en demo (eller søk på en piratside :evil:). Inogrer det som står i parantes. ;)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet+56132

Utradisjonelle LAN-spill? Tja hvorfor ikke Ghost Recon eller Empire Earth (helst 1'eren med tileggspakka). Ghost Recon er et vannvittig bra spill å spille, co-op muligheter delux! Annbefales på det sterkeste! Ellers så er Worms (1 og 2) extremt morsomme på LAN!

Lenke til kommentar

Jeg må si, blir aldri lei av FarCry på lan. Sette opp lag på Assault. Blir så engasjert og frustrert at det er sykt. Satt og spilte det på forrige Lan, og plutselig hørte jeg noen skrike i lokalet, og et sykt smell. Jeg snudde meg, og der lå det et tastaur med bare noen få knapper på, på gulvet. Da lo jeg da! :!:

Anbefaler det!

Lenke til kommentar

Insane som nevnt, er virkelig artig på lan. Mange muligheter der som capture the flag osv. Du kan velge en lastebiler eller mini eller vanlige.

Det neste er colin mc rae. Det og er artig på lan.

Ingen har heller for dårlig pc for å kunne kjøre disse spilla.

regner jeg med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...