Øssa Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei! Trenger tips til utradisjonelle LAN-spill. Spill som ikke alle har spillt før. Begynner å bli lei av å spille bare CS og BF på LAN. Takker for alle bidrag! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det vi ble sittende å spille på forrige TG var OpenTTD. Genialt spill Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hehe. Så jo ganske kult ut. Keep it coming! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 1nsane - Off-road bilspill Fant det liggende på maskina mi og prøvde det. Var litt kult. Noe som jeg syntes er bra er at skadene er dynamiske. Hvis man kjæsjer inn i en vegg, forandrer formen på bilen seg. Kjører man utfor et fjell og lander på hjulene, tar de skade til de detter av og man kjører på tre hjul. Dessuten blir motoren aldri ødelagt, så man kan kræsje med bilen helt til chassiset er så bøyd at bilen er ukjørbar. Kjører man under vann, stopper bilen etter en stund og respawner på land. Blir bilen ukjørbar, er det barer å reparere den, og kjøre til man må reparere den igjen. Faktisk syntes jeg spillet er godt programmert til å være fra 2000. Last ned en demo (eller søk på en piratside ). Inogrer det som står i parantes. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sacrifice kan jeg tenke meg er kult MP Syntes iallefall at dette var råbra SP Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 (har lite og gjøre hvis du lurer på hvorfor jeg bumper en gammel tråd) Operation Flashpoint Combat Flight Simulator (98 og 3) Need For Speed Underground 1/2/ Need For Speed Most Wanted TrackMania Nations (gratis) (fikk terningkast 5) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 og så har du jo swat og the regiment, som er veldig gode lan skytespill. delvis fordi du ikke kan bare springe rundt å skyte alt du ser, og delvis fordi det har CO-OP Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 unreal turnament 2004 er jo bra da ellers så kan du jo prøve avp 2 Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) 1nsane er jo gøy Ta en bane med masse snø og is, og ha slæddecompo! EDIT: Prøv også Midtown Madness 1 eller 2 Endret 6. april 2006 av mompen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Utradisjonelle LAN-spill? Tja hvorfor ikke Ghost Recon eller Empire Earth (helst 1'eren med tileggspakka). Ghost Recon er et vannvittig bra spill å spille, co-op muligheter delux! Annbefales på det sterkeste! Ellers så er Worms (1 og 2) extremt morsomme på LAN! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Jeg må si, blir aldri lei av FarCry på lan. Sette opp lag på Assault. Blir så engasjert og frustrert at det er sykt. Satt og spilte det på forrige Lan, og plutselig hørte jeg noen skrike i lokalet, og et sykt smell. Jeg snudde meg, og der lå det et tastaur med bare noen få knapper på, på gulvet. Da lo jeg da! :!: Anbefaler det! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Woops, glemte at det var utradisjonelle spill, men shit au, la gå! Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Duke Nukem 3d over link Skal visst støtte 8 spillere over TEN, noen som vet hva den protokollen krever ? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Det vi ble sittende å spille på forrige TG var OpenTTD. Genialt spill 5147375[/snapback] de spillet er genialt, spilte det i noen timer sis eg var på lan, men fikk ikkje bedriften min til å bli mer verdifull enn 11 kr, og eg hadde vel max av lån en kan ha Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Er det OpenTTD Gratis? der jeg kunne laste det ned var det valget mellom Windows Installer Windows Zip File Mac OS X (universal) Sourcecode' Hvilkena av de skal jeg ta? Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ja, det er gratis, bare ta windows installer eller windows zip hvis du bruker xp... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Insane som nevnt, er virkelig artig på lan. Mange muligheter der som capture the flag osv. Du kan velge en lastebiler eller mini eller vanlige. Det neste er colin mc rae. Det og er artig på lan. Ingen har heller for dårlig pc for å kunne kjøre disse spilla. regner jeg med. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Må si meg enig i open ttd. LieroX er også et enormt morsomt spill. er som å spille worms 1, bare det at spillet ikke er delt opp i turer. alt er i realtime... enormt kult. Lenke til kommentar
madgringo Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ååå.. husker vi satt og spilte et lego spill på lan... som du kan bygge lego hus og admin på serveren kan rive det ned når han vil. Dårlig forklart men noen som husker hva det heter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå