tulling03 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjøpte dette spillet av en kompissom ikke ville ha det likevel, men han hadde ingen manual. Har sett på EA sine sider men kan ikke finne den. Noen som vet hvor jeg kan finne manualen til Fifa 06 ? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjøpte dette spillet av en kompissom ikke ville ha det likevel, men han hadde ingen manual. Har sett på EA sine sider men kan ikke finne den. Noen som vet hvor jeg kan finne manualen til Fifa 06 ? 5147273[/snapback] er fifa virkelig så innviklet for deg? Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjøpte dette spillet av en kompissom ikke ville ha det likevel, men han hadde ingen manual. Har sett på EA sine sider men kan ikke finne den. Noen som vet hvor jeg kan finne manualen til Fifa 06 ? 5147273[/snapback] er fifa virkelig så innviklet for deg? 5147676[/snapback] Sånne idiotiske, totalt unødvendige og provoserende svar trenger vi ikke. Vennligst hold en høflig tone hvis du ønsker å fortsette å bruke dette forumet. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjøpte dette spillet av en kompissom ikke ville ha det likevel, men han hadde ingen manual. Har sett på EA sine sider men kan ikke finne den. Noen som vet hvor jeg kan finne manualen til Fifa 06 ? 5147273[/snapback] er fifa virkelig så innviklet for deg? 5147676[/snapback] Sånne idiotiske, totalt unødvendige og provoserende svar trenger vi ikke. Vennligst hold en høflig tone hvis du ønsker å fortsette å bruke dette forumet. 5147750[/snapback] for det første var det et vennlig spørsmål og for det andre så lukter det warez lang vei Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Her er iallfall noe.. This contains a Manual for Controls, Tips & Tricks that can be used for Fifa 2006. http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009937 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Her er iallfall noe..This contains a Manual for Controls, Tips & Tricks that can be used for Fifa 2006. http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00009937 5147864[/snapback] den er kun til pc version Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ja. Men alle knappene har samme funksjoner på begge maskiner, f.eks. hvis "E" på pc er "X" på XBOX, så er det alltid samme funksjonen. Så hvis du finner ut hva knappene heter på XBOX, er det fort gjort å få Word til å bytte dem ut for deg, og du har denne manualen til XBOX Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) for det første var det et vennlig spørsmål og for det andre så lukter det warez lang vei kewell79: Jeg tror jeg gjorde det klart i mitt første innlegg hva jeg snakket om , altså ikke warez. Hvis du ikke har et svar på mitt spørsmål trenger du ikke å poste her bare for å få opp antall poster. Vandalen: takk for linken, men den hadde jeg fra før. Ønsker en manual for XBOX spesifikt. Endret 13. november 2005 av tulling03 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) er fifa virkelig så innviklet for deg? 5147676[/snapback] for det første var det et vennlig spørsmål og for det andre så lukter det warez lang vei 5147801[/snapback] Dagens (rettere sagt gårsdagens). Men over til saken. Kan denne hjelpe? http://www.fifa06online.com/controls/?controller=xbox Endret 13. november 2005 av Crockett Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Kan denne hjelpe? http://www.fifa06online.com/controls/?controller=xbox jepp. takker. Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 "Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre? Hah. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 "Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre? Hah. 5151341[/snapback] Hva f*** er dette? Skal du leke politi nå? Kan man ikke stille et spørsmål på forumet uten at det skal ramle inn med mistenksomme folk med alle slags beskyldninger? Patetisk! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 "Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre? Hah. 5151341[/snapback] Hva f*** er dette? Skal du leke politi nå? Kan man ikke stille et spørsmål på forumet uten at det skal ramle inn med mistenksomme folk med alle slags beskyldninger? Patetisk! 5151599[/snapback] Er helt enig. Det begynner å gå litt langt med beskyldningene i denne tråden, isteden for å enkelt bare kunne svare på spørsmålene så er plutselig alle sammen blitt Colombo. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Hvis du er glad i fotballspill, vil jeg også anbefale deg å prøve Pro Evolution Soccer, enten nr 4 (som er mest likt FIFA), eller nr 5 som kom for en knapp måned siden. Meget gode spill, og verdt å prøve iallfall Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 "Kjøpte det av en kompis som ikke vil ha det lenger?" Han har altså lagt det inn på X-boxen sin, og trenger det ikke lengre? Hah. 5151341[/snapback] Det kan godt være at han har rippet det og lagt det inn på HD'en. Men det er uansett hans problem og ikke mitt. Jeg har orginalen, og dermed er den saken avsluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå