ladso Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hei! Eg skal skifte strømforsyning på ei litt gammel pc, det står ei strømforsyning som tåler max 235w. Det er ett atx hovedkort iden. Det eg lurer på er om at eg kan bruke ei strømforsyning på 300w som er atx kompatibel, slik som denne her Sirtec HPC-300 300W ATX (AMD&P4 OK) Quiet! På førehand takk! Lenke til kommentar
moft Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 svaret er ja , selv om du spør på kråkemål og misforstår at power-supplyet kan LEVERE max tohundreognoe-watt - ikke "tåle" Lenke til kommentar
mozz Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Det går nok helt sikkert fint det, men det som er viktig er hva du har tenkt å putte inni den grå boksen etterhvert. Du kommer langt med 300W, men hvis du har tenkt å oppgradere til en monstermaskin så er det lurt å kjøpe en strømforsyning som gir litt ekstra, minst 340W. Koster nesten ingenting hos diverse web shop. Eksempel hos Komplett: Chieftec Strømforsyning ATX 340W til 324,- Lenke til kommentar
r0nin Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Og hvis du tester de fleste maskiner som har 360 - 450 W strømforsyninger til sine "monstermaskiner" så hadde nesten alle klart seg med 300W. PSU HYSTERIET MÅ TA SLUTT!! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå