nonlocality Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Husk kebabsjappa under "flava" i Carl Johan...... Ja, de selger god katte kjøtt der. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Helt klart Avalon, vis-a-vis stortinget inne i sidegata 5148469[/snapback] Jeg synes Avalon har tapt seg noe fordelig. Var innom der i høst, og utvalget var mildt sagt labert. Da er Outland i Paleet mye bedre (gamle lokalet til Avalon). Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hmm hvis jeg skal tipse deg ville jeg ha sagt Sjekk ut : Zenon og Insomnia på Aker Brygge Men Only i Karl Johan ( Inngang tv2-bygg ) Urban som er nevnt på Byporten Tdk og Utro @ Arkaden Min personlige favoritt er nok Tatler-bygget i Bogstadveien. Her har du Paragon i under-etasjen og Tatler over. Garantert suksess om du skal kjøpe noe med stil. Spiderman i Hegdehaugsveien er også verdt å se om du skal ha spill.. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Gromle: Har ikke vært der på en god stund nå, litt synd egentlig. Må vel sjekke Outland da. =) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Husk kebabsjappa under "flava" i Carl Johan...... Ja, de selger god katte kjøtt der. 5149394[/snapback] ehhh? spøk? aldri en oslotur uten den kebabsjappa. Riktignok en stund siden sist. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Gromle: Har ikke vært der på en god stund nå, litt synd egentlig. Må vel sjekke Outland da. =) 5150119[/snapback] ..husk at dem har butikk på Østbanehallen også! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Gromle: Har ikke vært der på en god stund nå, litt synd egentlig. Må vel sjekke Outland da. =) 5150119[/snapback] ..husk at dem har butikk på Østbanehallen også! 5156988[/snapback] Østbanehallen er jo teh g33k store hvor alle sitter og spiller Magic Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hey, ikke mess med Magic (spore seg inn igjen) Bodymap kanskje? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Outland på Paleet er større og bedre utvalg. Men den på Østbanehallen er ikke dårlig den heller Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Husk kebabsjappa under "flava" i Carl Johan.......visst den fortsatt er der da Ellers må du sjekke Stress og Urban, som har jæve sko og klær. 5147253[/snapback] kebabsjappa der suger tett... skal du ha ordentlig oslo-babb så test ut Lett & Mett på jernbanetorget, rett ved siden av Spaceworld, eller Bislett Kebab, men det er jo litt lengre å dra da... eller så kan du jo rusle i karl johan og gatene rundt der hvis du skal shoppe... Eller så anbefaler jeg en tur til gamlebyen, middelalder parken området... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Bare styr unna Kebabsjappa på Ullevoll, den ved siden av Mercedes-forhandleren. Den kebaben = instant dårlig mage. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Da var jeg tilbake, ble mest musikk og dvd, og ikke minst mye drikking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå