ka1ser Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) I morgen er det klassetur til oslo, og jeg har litt tid til overs for shopping 'n shit. Vi skal bo på Cochs Pensjonat ved Slottsparken så det er da basen. Hvor burde jeg gå for å finne -Klær -Musikk -Spill, PC osv -Og andre "kule" ting som man ikke har i Bodø Gjerne med kart, eller url. Endret 13. november 2005 av ka1ser Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Husk kebabsjappa under "flava" i Carl Johan.......visst den fortsatt er der da Ellers må du sjekke Stress og Urban, som har jæve sko og klær. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Tja...det kommer litt an på hvor mye tid du har til overs...har du liten tid kan du nøye deg med byporten og oslo city, der har du det meste....har du lengre tid skader det ikke med en tur gjennom bogstadveien og hegdehausveien, der finner du blant annet spiderman! ellers så er det en del ok klesbutikker på aker brygge...og karl johan er jo alltid der...og til slutt, for datautstyr så har du jo datakjeden og digital impuls tett i tett i møllergata! Lenke til kommentar
obotron Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 -Musikk: 1. Tiger - Henrik Ibsens gate, rett ved John Dee (Rockefeller). 2. Big dipper - Torggate 36. Ligger et godt steinkast unna Tiger. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Trål gjennom hele Karl Johans gt. du, fra Oslo s til slottet. Da tror jeg du vil finne det meste. Men husk, gjelder det klær, er det en del eksklusive butikker i denne gata. Men tror du skal kunne finne noe til en grei pris også. Lykke til, og ha en fin tur;) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Bogstadveien. Og Hegdehaugsveien. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Bogstadveien. Og Hegdehaugsveien. 5147657[/snapback] Bogstadveien, ja... Hvis du har ræva full av penger...... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det trenger du ikke. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Noe jeg vil tro JoachimR har. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hvis du hadde sett saldoen på brukskontoen min i øyeblikket, frem til klokken tolv i morgen så tror jeg du hadde revurdert det tankesettet... Men sånn seriøst, jeg elsker Bogstadveien. En julepyntet Bogstadvei, hyggelig folk i alle butikkene som ønsker deg god jul, julebelysning i trærne, julemusikk, kan det bli koseligere? Det finnes ikke et senter som slår det der. Nå er det ikke full julepynt der enda, men det kommer seg! God jul! Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Trål gjennom hele Karl Johans gt. du, fra Oslo s til slottet. Da tror jeg du vil finne det meste. Men husk, gjelder det klær, er det en del eksklusive butikker i denne gata. Dressmann, Dressmann og atter Dressmann Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 platekompaniet i Bogstadveien har ofte gode tilbud, blandt annet på sesong 1-4 eller 5 på simpsons, de har også mange GODE filmer til 99kr, vær gang jeg går dit blir det altid 3-4 dvd'r de har monty python serien til 1100 eller 1300.- og på majorstua har du 3 pizza steder, pizza hjørnet, og pizza pancheta(sp) og videonova(ikke spesielt billig) men de har MANGE serier for nerder.. og i sentrum har du Pentagon som har mye rart, alt fra LOTR sverd, til cammo klær og sikkerhets utsyr, en ligende butikk er topsecret den har bare militeria... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Gå på oppdagelsesferd hos Råkk & Rålls i Torggata (vis-à-vis Rockefeller) og oppdag musikk du ikke visste du likte. På vei dit passerer du Youngstorget hvor du kan kaste egg på vinduene til FrP. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Takker for all respons! Hørte rykter om at Bogstadveien skulle være bra, og dette bekrefter vel alt. Så det blir vel der jeg blir å shoppe. Finner jeg alle butikkene rundt der bare ved å følge den gata? eller må jeg inn i mange sidegater? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Helt klart Avalon, vis-a-vis stortinget inne i sidegata Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Takker for all respons! Hørte rykter om at Bogstadveien skulle være bra, og dette bekrefter vel alt. Så det blir vel der jeg blir å shoppe. Finner jeg alle butikkene rundt der bare ved å følge den gata? eller må jeg inn i mange sidegater? 5148263[/snapback] Neida, du kan holde deg til selve gaten. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Wohoo glær mæ! Se på Store Studio på mandag, da er klassen min publikum Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Takker for all respons! Hørte rykter om at Bogstadveien skulle være bra, og dette bekrefter vel alt. Så det blir vel der jeg blir å shoppe. Finner jeg alle butikkene rundt der bare ved å følge den gata? eller må jeg inn i mange sidegater? 5148263[/snapback] Hva slags klær ønsker du å kjøpe da? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Belte, kanskje en vinterjakke, noen fete t-skjorter kanskje Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Belte, kanskje en vinterjakke, noen fete t-skjorter kanskje 5148888[/snapback] Budsjett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå