metropol Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har sett på endel topics vedrørende selvbygging, og har prøvd et oppsett selv på databutikken. Vedlegget viser oppsettet. Trenger kvalitetssikring. PC er til guttungen som primært bruker den til gaming. Budsjettet er stramt, helst i området rundt 6000. Ikke over 7000. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Her er et oppsett jeg har anbefalt til flere. Det gir utrolig ytelse for pengene, da skjermkortet kan flashes til 16 pipelines og yter med litt klokking like bra som et X800XT og over. Prosessoren klokker også bra, men jeg vet ikke hvor aktuelt overklokking er. Minnet kjører 2-2-2-5 timings på PC3200 hastigeter. Hovedkortet er basert på nForce4 chipsetet. Kabinettet har fått veldig god kritikk, jeg har det selv og jeg klager ikke. Strømforsyning følger med kabinettet og jeg kan si at den er veldig stillegående (har den òg selv). Alle varene kan kjøpes fra PSdata.no og SHG.no, og den totale prisen blir på omkring 6700kr; det for et oppsett som var bedre enn det du satt opp selv Men lykke til med PC-kjøpet Edit: PS: Skjermkortet vises som X800, men er et X800GTO. Endret 13. november 2005 av Big SturL Lenke til kommentar
metropol Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Her er et oppsett jeg har anbefalt til flere. Det gir utrolig ytelse for pengene, da skjermkortet kan flashes til 16 pipelines og yter med litt klokking like bra som et X800XT og over. Prosessoren klokker også bra, men jeg vet ikke hvor aktuelt overklokking er. Minnet kjører 2-2-2-5 timings på PC3200 hastigeter. Hovedkortet er basert på nForce4 chipsetet. Kabinettet har fått veldig god kritikk, jeg har det selv og jeg klager ikke. Strømforsyning følger med kabinettet og jeg kan si at den er veldig stillegående (har den òg selv). Alle varene kan kjøpes fra PSdata.no og SHG.no, og den totale prisen blir på omkring 6700kr; det for et oppsett som var bedre enn det du satt opp selv Men lykke til med PC-kjøpet Edit: PS: Skjermkortet vises som X800, men er et X800GTO. 5147318[/snapback] Beklager min ferskis spørsmål, men mener du det oppsettet som ligger i profilen din?? Lenke til kommentar
metropol Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Her er et oppsett jeg har anbefalt til flere. Det gir utrolig ytelse for pengene, da skjermkortet kan flashes til 16 pipelines og yter med litt klokking like bra som et X800XT og over. Prosessoren klokker også bra, men jeg vet ikke hvor aktuelt overklokking er. Minnet kjører 2-2-2-5 timings på PC3200 hastigeter. Hovedkortet er basert på nForce4 chipsetet. Kabinettet har fått veldig god kritikk, jeg har det selv og jeg klager ikke. Strømforsyning følger med kabinettet og jeg kan si at den er veldig stillegående (har den òg selv). Alle varene kan kjøpes fra PSdata.no og SHG.no, og den totale prisen blir på omkring 6700kr; det for et oppsett som var bedre enn det du satt opp selv Men lykke til med PC-kjøpet Edit: PS: Skjermkortet vises som X800, men er et X800GTO. 5147318[/snapback] Arghhh så ikke linken under HER som du startet med. Takker for oppsettet. Så veldig bra ut:: Beklager min ferskis spørsmål, men mener du det oppsettet som ligger i profilen din?? 5147378[/snapback] Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Beklager min ferskis spørsmål, men mener du det oppsettet som ligger i profilen din?? 5147378[/snapback] I profilen min? Nei, her er en link: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=20936 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå