ATI vs GeForce Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Har nettopp fått ny hardware: Asrock 939Dual-Sata AMD64 3700+ Patriot 2GB Hadde fra før XFX Geforce 6600GT 256. Før denne oppgraderingen kjørte alle spill uten at et var en svart skjerm. Nå når jeg går inn på Starwars Battlefront II hører jeg bare musikken men ser ingen bilde. Og når jeg går inn på Farcry ser jeg bare disse to personene så hører jeg musikken mens bilde flimrer, alså det kommer inn i menyen men jeg ser den ikke, jeg ser bare det første bilde som står og flimrer. Hva er galt? Jeg har siste driver 81.85 og jeg tror jeg har direct9.c men det kan vel ikke ha noe med saken å gjøre. Endret 13. november 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
TAS Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har nettopp fått ny hardware: Asrock 939Dual-Sata AMD64 3700+ Patriot 2GB Hadde fra før XFX Geforce 6600GT 256. Før denne oppgraderingen kjørte alle spill uten at et var en svart skjerm. Nå når jeg går inn på Starwars Battlefront II hører jeg bare musikken men ser ingen bilde. Og når jeg går inn på Farcry ser jeg bare disse to personene så hører jeg musikken mens bilde flimrer, alså det kommer inn i menyen men jeg ser den ikke, jeg ser bare det første bilde som står og flimrer. Hva er galt? Jeg har siste driver 81.85 og jeg tror jeg har direct9.c men det kan vel ikke ha noe med saken å gjøre. 5147188[/snapback] Det er mange som har problemer i spill med den nye driveren.81.85. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Hvor finner jeg driveren under den driveren? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Ok nå kom jeg inn i spillet men jeg ser ingen bokstaver. I battlefront er alt mørkt når jeg spiller dvs at jeg ser en smule men det er alt, også der er det ingen bokstaver, bare streker... Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Enyone? Trenger virkelig hjelp... Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kjører den 3dmark og lignende ? Chipsett-driver (spes agp) er installert ? Er spillene ny-installert og patchet, slik at de vet at du kjører på ny hardware ? Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Siden jeg fikk nytt HK innstallerte jeg driverene til det først. Så la jeg inn siste nvidia drivere (81.85). Da ble det bare svart skjerm. Så prøvde jeg 78.71, da kommer jeg inn i spillet men det er ikke bokstaver bare streker. Og i tillegg på Battlefront er det veldig mørkt, har prøvd å stillt opp kontrasten men det funker ikke. Så mest sannsylig er det vel noe med driverene... I tillegg er mange ting firkantete og eksplosjoner og lys er også firkantete... Endret 13. november 2005 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Ser det er noen her som har dette problemet, fikk det selv når jeg prøvde 81.85.Fikk svakt bilde og vertikale streker istedenfor tekst med 77.30 driverene. Har renset maskinen for drivere for så å legge dem inn igjen uten resultat. Merkelige greier Edit:En tråd, omtrent samme problemet antar jeg Edit: Enda en tråd Et skjermbilde av 3Dmark05 Endret 14. november 2005 av Vetlite Lenke til kommentar
TAS Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Hvor finner jeg driveren under den driveren? 5147342[/snapback] På denne siden har du litt å velge i.De driverene som det står WHQL,og er Windows sertefisert. http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå