Gå til innhold

Svart bilde i spill!

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått ny hardware:

Asrock 939Dual-Sata

AMD64 3700+

Patriot 2GB

Hadde fra før XFX Geforce 6600GT 256.

Før denne oppgraderingen kjørte alle spill uten at et var en svart skjerm. Nå når jeg går inn på Starwars Battlefront II hører jeg bare musikken men ser ingen bilde. Og når jeg går inn på Farcry ser jeg bare disse to personene så hører jeg musikken mens bilde flimrer, alså det kommer inn i menyen men jeg ser den ikke, jeg ser bare det første bilde som står og flimrer. Hva er galt?

Jeg har siste driver 81.85 og jeg tror jeg har direct9.c men det kan vel ikke ha noe med saken å gjøre.

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettopp fått ny hardware:

Asrock 939Dual-Sata

AMD64 3700+

Patriot 2GB

Hadde fra før XFX Geforce 6600GT 256.

Før denne oppgraderingen kjørte alle spill uten at et var en svart skjerm. Nå når jeg går inn på Starwars Battlefront II hører jeg bare musikken men ser ingen bilde. Og når jeg går inn på Farcry ser jeg bare disse to personene så hører jeg musikken mens bilde flimrer, alså det kommer inn i menyen men jeg ser den ikke, jeg ser bare det første bilde som står og flimrer. Hva er galt?

Jeg har siste driver 81.85 og jeg tror jeg har direct9.c men det kan vel ikke ha noe med saken å gjøre.

5147188[/snapback]

Det er mange som har problemer i spill med den nye driveren.81.85.

Lenke til kommentar

Siden jeg fikk nytt HK innstallerte jeg driverene til det først. Så la jeg inn siste nvidia drivere (81.85). Da ble det bare svart skjerm. Så prøvde jeg 78.71, da kommer jeg inn i spillet men det er ikke bokstaver bare streker. Og i tillegg på Battlefront er det veldig mørkt, har prøvd å stillt opp kontrasten men det funker ikke. Så mest sannsylig er det vel noe med driverene...

I tillegg er mange ting firkantete og eksplosjoner og lys er også firkantete...

Endret av ATI vs GeForce
Lenke til kommentar

Ser det er noen her som har dette problemet, fikk det selv når jeg prøvde 81.85.Fikk svakt bilde og vertikale streker istedenfor tekst med 77.30 driverene.

Har renset maskinen for drivere for så å legge dem inn igjen uten resultat. :dontgetit:

Merkelige greier

Edit:En tråd, omtrent samme problemet antar jeg

Edit: Enda en tråd

Et skjermbilde av 3Dmark05

post-23613-1131969894_thumb.jpg

Endret av Vetlite
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...