Ksungam Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har nå sett det meste av Simpsons, Futurama, Family Guy og American Dad. Lurte på om det var noen lignende artige serier, som det fantes en del episoder av jeg kunne begynne å se på Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Er ikke noe enda så vidt jeg vet, men håper det kommer Har forresten sett alt av Futurama, Family Guy og American Dad, Simpsons derimot har jeg sett 3-4 sesonger av så langt... Edit: Du har jo King of the Hill, men det lille jeg har sett av det måler seg ikke med noe av det over... Endret 13. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sjekk ut Invader Zim. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sjekk ut Invader Zim. 5147258[/snapback] ..sa mannen med Grr-avatar Zim er tøft. Ren & Stimpy kanskje? Litt spesiell, men verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sjekk ut Invader Zim. 5147258[/snapback] ..sa mannen med Grr-avatar Zim er tøft. 5147290[/snapback] GIR er tøff...han er grunn nok alene til å kjøpe alle 3 sesongene på DVD. "I was the turkey all along! I was the turkey! MEEEE!" "Horrible...nightmare..visions!!" "It's called life, Dib. Sit down." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå