Nitrius Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Lurer litt på om jeg skal ta å starte opp å spille WoW igjen, har flere ganger nå de siste måndene hatt små pauser, og har altid lyst og sakt til meg selv at "nå skal jeg bli lvl 60" men har aldri greid det, selv om jeg har kommet nærmere og nærmere for hver gang. Er nå sist jeg sjekket lvl 53 med warrioren min. Så først lurer jeg på om det kansje er noen guilds på daggerspine som har lyst til å ta meg inn? og hvordan er endgame nå? og regner med at det fortsatt er mange som spiller? Har også hørt at det kommer en expansion pakke, som inneholder nye raser, høyere lvl cap osv... hva syns dere om dette? og hva annet skal denne expansion pakken bringe? Er som sakt warrior, så lurer på om dere har noen tips til å gå opp i lvl så fort som mulig? hva burde jeg gjøre? Så til slutt, som warrior er det noen addons som er et must? Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Dra i instancer masse..! Da går det fort og lvl'e, og det er ikke kjedelig.. I din lvl er det vel ST som er mest aktuel..? Og om noen lvl'r så er du jo klar for BRD osv.. Og hjelper jo med et guild ja, så du har noen å snakke/spille med Lenke til kommentar
Amon Amarth Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Azshara beach er stedet for deg... dem dropper sånne clams, og inni disse clamsene kan man finne golden pearl som man får rund 20g for. med andre ord, penger og exp. disse kan du grinde til rundt 55, så kan du dra til jadefire demons i jadefire run, felwood. Disse demonene dropper felcloth som selger bra, og masser av runecloth og cash, kan også droppe en del blue / epic items der, har selv fått deler av Beast deck og Warmonger der, men så er ikke jeg av de heldigste personene Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Jo, takk for svar så langt, skal ta å sjekke ut stedene som blir nevnt =) Hvis fler skulle ha hatt noe de skulle si, så er det bare å komme med det. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Om du ikke har gjort alle questene i Ungoro kan jeg anbefale det. Gikk fra 53-55 på notime ved å queste i Ungoro Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Det er alltid artig å starte opp igjen i strategispill, ala civ ... men rollespill bruker å være litt nedtur... Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Om du vil ha guild så kan du joine Norwegian Vikings, lvl 35 req, 100 medlemmer.. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 (endret) Takk for svar fra alle sammen til nå. Det er alltid artig å starte opp igjen i strategispill, ala civ ... men rollespill bruker å være litt nedtur... 5154291[/snapback] Hva mener du med det egentlig? den siste tiden har jeg gått frem og tilbake mellom mmorpg's, så ser ikke på det som en nedtur egentlig, greier bare aldri å bestemme meg helt. Og anngående guild har greid å få meg inn igjen i guilden jeg først var i, så uansett takk for tilbud. Edit: En ting, hva er den enkleste veien til Aszhara? Endret 14. november 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå