Gå til innhold

Targa visionary 4u, eller Zepto 2002, noen tips??


Cilja

Anbefalte innlegg

Jeg skal anskaffe meg bærbar og har lett en stund etter passende maskin. Har hørt mye bra om Zepto og haller egentlig mest mot den(2002), men så har jeg fått ett ganske bra tilbud (19000) på en Targa maskin med P4 1,8GHz, 15,1" TFT(1024*768), 256MB DDR, 30GB, combo dvd/cdrw, 56k modem,10/100Mb Lan, WinXP prof. og bæreveske

 

Jeg skal bruke maskinen både hjemme og på skolen. Går IT og økonomi, og skal bruke den til applikasjonsprogrammer for programmering, systemutvikling, og kansje litt photoshop og flash, og jeg er ingen spiller! Skal sitte på prosjektrom på skolen med tilgang til strøm.

 

Er det noen som har noen gode råd?? Klarer ikke å bestemme meg, har lyst på 15" skjerm, er targa skjermen bra? Minuset med Targa er at den veier 3,6 kg, men den har et veldig bra tastatur..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvordan du får det til å være et godt tilbud - skjermen blant annet er for dårlig.

Skal du ha 15" anbefaler jeg virkelig 1400x0150.

 

Har akkurat fått en Compaq EVO n800c - den er dyr, men modellen som er helt lik, med litt lavere spesifikasjoner, er også glimrende.

Compaq EVO n800v

- glimrende specs, stillegående, (stillere enn zepto2002, bedre kvalitet etter min mening (har sett og prøvd begge).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...