Goscinny Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Heisann! Jeg holder på med en ny hjemmeside nå, og tenkte jeg skulle ha en slik "du er her"-funskjon. Eksempel: Du er her: Forside >> Gjestebok >> Skriv i gjesteboka. Egentlig slik det er her på HW-siden. Så: hvordan skal jeg få til dette? Jeg kan jo skrive det helt i toppen av siden jeg inkluderer ved hjelp av include-php-greia, men det passer ikke så greit med hensyn til der jeg vil plassere den. Det som hadde vært greit var at når jeg trykka på ein link, kom det automatisk opp et sted navnet på den siden jeg vil include helt automatisk. Noen som veit hvordan dette kan funke? Uff, dette ble fryktlig dårlig forklart. Håper noen skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Bruk google, søk på breadcrumbs.. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. november 2005 Forfatter Del Skrevet 17. november 2005 Bruk google, søk på breadcrumbs.. 5147403[/snapback] JA! Breadcrumbs er det jeg er ute efter. Noen som har en god løsning på dette? Fant ikke noe dugendes på google. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. november 2005 Del Skrevet 17. november 2005 Du må bruke php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå