Månebaronen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hvilken bil er det Kylie Minogue kjører i musikkvideoen "Can't get you out of my head"? Endret 14. november 2005 av Månebaronen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Det er ikke en ordentlig bil. Lenke til kommentar
Månebaronen Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 "ikke en ordentlig bil"??.. Jeg syns det var noe kjent med linjene på denne bilen og kom etterhvert på at den minte meg litt om DeTomaso Panthera. Litt bilde-Googling og jeg fant svaret: DeThomaso Mangusta før 1970 (Kylie's var gul og uten sidespeilene da.) Fryktet at dette var nok en bil jeg nok ikke har råd til ja.... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Som i at bilen hun 'kjører' bare et et replica-skall. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 mmm.. Jeg har sitti på med en Pantera.. *sikle* DET var rå bil det. Ikke som den på det bildet der, bare enda råere.. *sikle mer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå