Gå til innhold

Min ibm disk døde...har jeg krav på annet merke fra komplett

Anbefalte innlegg

Gå inn på IBM sine offisielle sider og få et RMA nummer. Send HD til den dressen som er oppgitt der(tror det er i Nederland).

Da får du en ny HD tilbake.

Det fikk jeg, det kom en budbil helt opp til døra pg leverte den(budfirma heter UPS).

Tok ca 2uker.

Greit og smertefritt.

Så hvis du har tid å vente 2 uker så gjør det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var saken min ferdig behandlet hos komplett.

2 stk. WD 120GB 8mb cache er på vei :smile:

Selvsagt så må jeg betale mellomlegget. Men det blei ikke mer enn 500kr pr stk.

Vil si at det er billig oppgradering fra 90gb ---> 240gb :smile:

Heia Komplett (nok en gang fra min side)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-06 15:22, diZrupt0r skrev:

damn... hadde lyst på det kortet =)

psdata shipper meg en 60gb 120gxp disk som du sa...

--

diZrupt0r

Hadde nesten glemt at jeg veddet vekk skjermkortet mitt. Hehe..

Jeg vurderer å bytte ut skjermkortet i løpet av høsten. Du har lyst på GeForce 2MX-kortet mitt sier du? :grin: Vi kan sikkert bli enige om en grei deal.. :wink:

Lenke til kommentar

John P.:

Det som av og til ryker på ibm diskene er området som "boot" filene blir lagret på. Det er nok derfor ibm disken din fungerer som slave. Hadde samme problemet med ein disk rundt eit år siden. Klarte aldri å få den satt opp i raid (hardware). Etter å ha motatt 2 disker som fort blei defekte mottok eg ein wd fra komplett som har fungert perfekt siden eg fekk den.

Lenke til kommentar

Hadde en IBM 75GXP 45GB som jeg kjøpte i januar 2000 som først gikk av med døden i mars i år etter flere måneder med intens skraping. Resultat: ny demo-disk fra komplett.no av den akkurat samme typen. I det jeg hadde klart å fylle den opp igjen, gikk den igjen av med døden, nå i august. Da var jeg blitt så lei av IBM-disker generelt at jeg ba om å få en ny disk av enten WD eller seagate. Resultat: Ny 60GB seagate fra komplett. Jeg fikk en mye bedre og stillere disk :grin:. Bra kundeservice fra Komplett!!!!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-09-09 12:53, havegg skrev:

Hadde nesten glemt at jeg veddet vekk skjermkortet mitt. Hehe..

Jeg vurderer å bytte ut skjermkortet i løpet av høsten. Du har lyst på GeForce 2MX-kortet mitt sier du?
:grin:
Vi kan sikkert bli enige om en grei deal.. :wink:

hehe.. var ment som en spøk fra min side. grafikkortet i den bærbare boxen min er jo kjappere enn det der =)

--

diZrupt0r

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...