Goliath Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Går det an å komme til XBMC´s dashboard midt i et spill som kjører fra harddisken? Litt lettere å taste inn f.eks en keycombo enn å restarte hver gang. Anyone? Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Du kan på de fleste chip'ene taste 4 taster på kontrolleren så restarter Xboxen. Da vil den starte i Dashboardet ditt. Har du XBMC som default dashboard, så komme du inn i XBMC med en gang. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Har XBMC som default ved oppstart (3 sek på on-knapp seff) men jeg vil kunne komme til dashboard`en etter å ha startet et spill fra HD ved hjelp av en keycombo e.l. Går dette ann? Jeg restartet maskinen nå for å komme til dashhen Har Aladdin Pro chip.. Endret 13. november 2005 av überGoliath Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har XBMC som default ved oppstart (3 sek på on-knapp seff) men jeg vil kunne komme til dashboard`en etter å ha startet et spill fra HD ved hjelp av en keycombo e.l. Går dette ann? Jeg restartet maskinen nå for å komme til dashhen Har Aladdin Pro chip.. 5147970[/snapback] trykk R OG L knappen og "start" og svart knapp samtidig da restarter den vist jeg husker rett Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jepp. Funker på Alladin chip'er i alle fall. Funker på de fleste trur jeg. Litt vanskelig å få til på Controller-S, enklere på de gamle kontrollerne der Start og Back er på midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå