Irminsûl Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Noen som vet om Erik Bye var frimurer? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Mulig jeg er idiot, men hva er en frimurer? Føler meg dum. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Frimurere er tvilsomme - men det er nå en annen sak. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 (endret) http://no.wikipedia.org/wiki/Frimureri http://en.wikipedia.org/wiki/Freemasonry Endret 13. november 2005 av Monster Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Takk, Interessant. Men om Erik Bye var det, vet jeg ingenting om. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Frimurere er tvilsomme - men det er nå en annen sak. 5146784[/snapback] hvorfor er de det? jeg kjenner frimurere, har de i familien bl.a... har vært der i frimurerlosjen i oslo, virka helt kurant? Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Frimurere er tvilsomme - men det er nå en annen sak. 5146784[/snapback] hvorfor er de det? jeg kjenner frimurere, har de i familien bl.a... har vært der i frimurerlosjen i oslo, virka helt kurant? 5146819[/snapback] At de er innblandet i diverse konspirasjoner osv. er en gammel klisje som jeg tror har lite med virkeligheten å gjøre. Noen som så/lest "From Hell" forresten? :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vi har hatt personlig kontakt med noen ikke helt redelige frimurere, men det er vel neppe det denne tråden skal få frem. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Frimurere er tvilsomme - men det er nå en annen sak. 5146784[/snapback] hvorfor er de det? jeg kjenner frimurere, har de i familien bl.a... har vært der i frimurerlosjen i oslo, virka helt kurant? 5146819[/snapback] Mange reagerer på en organisasjon som holder mesteparten av virksomheten hemmelig. Noe som er forståelig. @ Monster : Hvem konspirasjoner henviser du til? Ingenting i linken din. Greit å dokumentere argumentet. Endret 13. november 2005 av dub Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Ingenting i linken din. Eh? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vi har hatt personlig kontakt med noen ikke helt redelige frimurere, men det er vel neppe det denne tråden skal få frem. 5146845[/snapback] Så hvorfor poste det da? Hvis du og dine ikke vil ha noe med de å gjøre så la være å poste det her da. Det har ingenting med diskusjonen å gjøre så please ta dine "vi gjør det ikke slik" poster et annet sted. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Erik Bye var Illuminati. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Vi har hatt personlig kontakt med noen ikke helt redelige frimurere, men det er vel neppe det denne tråden skal få frem. 5146845[/snapback] Så hvorfor poste det da? Hvis du og dine ikke vil ha noe med de å gjøre så la være å poste det her da. Det har ingenting med diskusjonen å gjøre så please ta dine "vi gjør det ikke slik" poster et annet sted. 5148272[/snapback] Det var svar på et spørsmål. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) For å finne ut om noen i din vennekrets er frimurer så kan man søke her. Frimurere går også med en spesiell gullring med kors, i hvertfall de jeg kjenner Edit. Jeg har sett From Hell og synes at det var en fin film Endret 13. november 2005 av Snillingen Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 (endret) For å finne ut om noen i din vennekrets er frimurer så kan man søke her. Frimurere går også med en spesiell gullring med kors, i hvertfall de jeg kjenner Edit. Jeg har sett From Hell og synes at det var en fin film 5149578[/snapback] Tror jaggu ikke den greia der er helt i vater, søkte på 3stk som jeg vet er frimurere, men den fant ingen av de. Edit: Ved noe grundigere undersøkelse så viste det seg at jeg har gjort en glipp, fant de alikevell. Endret 14. november 2005 av AimAr Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Ingenting i linken din. Eh? 5148260[/snapback] Greit! Skumleste litt for fort, men synes fortsatt at det er vagt og meget generell omhandling, men det i seg selv er jo kanskje årsaken til at konspirasjonsteorier overlever. Går ut i fra at du sikter til : "...Conspiracy theorists allege that the most powerful figures of the conspiracy are the owners of the world's largest banks, partnered with others who are among the world's wealthiest people. Beneath this level are supposed to be the people in the highest levels of various governments, military and intelligence bureaus, and the major media..." Erik Bye var Illuminati. Bye var kristen og etter Wikipedia Illuminus og Illuminati "Other groups do not have a religious motive or perspective on the matter". Noe som blir en selvmotsigelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå