[FH]Homer Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) I dag avinstallerte jeg Norton Internet securety, jeg syntes det tok for mye av pc'ens ram siden jeg spiller mye. Etter å ha avinstallert Norton System works 2003, skulle jeg reboote pc'en, da jeg kom til velkom skjermen( der hvor jeg kan velge hvilken bruker jeg vil bruke) nå jeg trykker på min bruker tar det ca.1,5 min får win er ferdig lastet, før tok det bare 30-45sek. Har noen opplevd dette før, som kan hjelpe meg? eller slag jeg installere en ny anti-virus programm?? Endret 21. november 2005 av [FH]Homer Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har prøvd Defrag, men det hjalp ikke , hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
[FH]Homer Skrevet 21. november 2005 Forfatter Del Skrevet 21. november 2005 Vel, siden den har gått en stund, og ingen har svart måtte jeg installere Norton internet helt på nytt. Med Norton installert blir boot upp tiden mye saktere, men når jeg spiller hakker det veldig mye. Hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå