Gå til innhold

Lian Li PC6070BSCAND - erfaringer

Gjest Slettet+8745264

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjørt idle siden siste post, og cpu er nå på 35c og system 39c. dvs. at tempen gikk NED ca 4c på cpu og system, i forhold til når sidepanelet var tatt bort. Da lå den på 39c på cpu og 44c på system. :)

luft gjennomstrømningen er altså blitt bedre med sidepanelet på.

7503583[/snapback]

Alt dette kommer helt ann på hva man har inne i kassa, jeg som sitter med tre vifter som drar luft ut får lavere temp ved og åpne side døra pga at det er undertrykk inne i kassa.

Den 120mm vifta som står forran er ikke sterk nok til og trekke nok luft inn uansett åssen man vrir og vrenger på det. Både pga at den har et luft filter forran seg men også fordi at det er mere luft som går ut en inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sendte mail til Microplex om jeg kunne få kjøpt de delene som oppgraderer kabinettet til V2, det skulle de ha 400kr for + 2mnd levering. Dette hørtes da veldig dyrt ut?

7481778[/snapback]

Det var egentlig ikke såååå ille...Litt over priset men alikevel så var det en kurant pris for et side panel, plast ramme og 120m vifte.

Lurte nesten på om jeg skulle skaffe meg noe slikt selv.

Lenke til kommentar
Nå har jeg kjørt idle siden siste post, og cpu er nå på 35c og system 39c. dvs. at tempen gikk NED ca 4c på cpu og system, i forhold til når sidepanelet var tatt bort. Da lå den på 39c på cpu og 44c på system. :)

luft gjennomstrømningen er altså blitt bedre med sidepanelet på.

7503583[/snapback]

så klart...

et kab. er jo ikke designet med tanke på at du skal ha side døren av.

og regner med at "airflowen" blir rimelig ødelagt hvis en tar av side døren...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...