Gjest Slettet+8745264 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BSCAND Noen negative eller positive erfaringer med dette kabinettet? Viktig for meg når det gjelder kabinetter er at det skal se max stilrent ut (svart), at støynivået er akseptabelt, og at det er solid, med god layout. Leste en test av det et sted, og det så jo lovende ut, men det er alltid kjekt å høre andres kommentarer. Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Du kan jo lese litt her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=475832 Jeg har dette kabinette og er kjempe fornøyd, har enda ikke funnet noe negativt med det EDIT: leif'ern Endret 13. november 2005 av Biffen89 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Har ikke personlig erfaring, men en kamerat av meg har det, og jeg kan si at det ser PENT ut! Lenke til kommentar
ShAvAnO Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Her nettopp kjøpt dette. Årsakene til at jeg valgte det var som følger: 1. Støydemping. Her er det ingen tåpelige perforeringer overalt, men solide deksler og vegger med støydempingsmatter. Fungerer glimrende, men selvsagt bør du uansett ikke bruke vifter over 15-1600 rpm om du vil ha total stillhet. Harddiskene høres ikke. 2. Utseende. Du finner ikke penere kabinetter enn disse svarte Lian Li boksene med dør. 3. Pris. Til Lian Li å være er 1295,- temmelig billig. 4. Scandinavian-modifikasjonene. Føttene er mye penere enn på normalversjonen, men jeg kunne likevel heller tenkt meg hjul ala V-serien for å løfte kabinettet høyere opp fra bakken (mindre støv). 12cm vifter istedenfor 8cm er flott, bare husk å legge til støvfilter og gummipakninger. 5. Størrelse. I 73SL blir det for mye ubrukelig plass i toppen, så med mindre du kjører E-ATX er 6070-Scand mye mer håndterlig. 6. Du slipper de tåpelige audioportene i front som bare skjemmer utseendet (synd med V-serien). Bruk heller Soundblaster Audigy med frontbay, så blir lyden mye renere. 7. Endelig har Lian Li produsert et kabinett med skikkelige stand-offs for hovedkortet. De upålitelige klipsene er historie. Til slutt en ulempe: Det mangler gummipakninger til harddiskopphenget, men heldigvis har jeg aldri opplevd at en harddisk har skapt vibrasjoner så forhåpentligvis har ikke dette noe å si. Sammen med mangelen på hjul er vel dette den eneste ulempen jeg kan komme på. Er utrolig fornøyd med dette kabinettet. Du får mye for pengene her. Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Veldig enkelt kabinett å bruke. Det følger med tommelskruer (antar at det er det heter på norsk), tommelskruene brukes til å feste kort, psu og kabinettdørene, dermed er det ganske enkelt å montere eller fjerne komponenter fra kabinettet siden alt kan løsnes uten skrujern (bortsett ifra hovedkortet da). Kabinettet er veldig stille, hvis du i tillegg har en psu som ikke bråker noe. Det eneste jeg hører nå er harddisken. Det kan være lurt å skaffe seg ett oppheng for harddisken, siden harddisken er i direkte kontakt med aluminum (som leder lyd ganske godt). Dessuten er utseende til kabinettet ganske diskre og har en veldig fin finish. Foressten veldig greit å ha en egen "boks" for harddisken som dette kabinettet har Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Dette ser megt bra ut, jeg går nok for dette. Can't wait! Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har også dette kabinette, har hatt det i 2 uker nå og alle vennene mine vil ha samme nå Det er stilrent,, stille og ALT er aluminium ^^ Skal putte vannkjøling i det snart, regner da med et støynivå på 14db, YEAH! ;P Lenke til kommentar
Timmii Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heidu Har ingen personlige erfaringer med Lian Li, men det tror jeg Hardware.no har http://www.hardware.no/tester/hele_maskine...c:_del_2/9898/1 Dette er fra når de skulle annskaffe en super pc og valgte Lian Li, noe som viste seg å være en skandale Lenke til kommentar
Biffen89 Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Heidu Har ingen personlige erfaringer med Lian Li, men det tror jeg Hardware.no har http://www.hardware.no/tester/hele_maskine...c:_del_2/9898/1 Dette er fra når de skulle annskaffe en super pc og valgte Lian Li, noe som viste seg å være en skandale 5156398[/snapback] Men dette er jo ikke det samme Lian Li Kabinettet vi snakker om Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) Les gjerne litt her og du. Kom gjerne med spørsmål og. - https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=488581 Endret 18. november 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
kimer Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjøpte dette kabinettet for et par måneder siden og er kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Microplex har nå gjort et lite bytte i PC6070 SCAND kabinettet. De har byttet ut de to 120mm ADDA viftene med to 120mm MIST vifter. Dette gjorde de 1 uke etter at jeg kjøpte kabinettet og jeg fikk da med ADDA vifter. Er MIST viftene betydelig bedre i ytelse enn ADDA viftene? Mer støysvake? Endret 4. mai 2006 av 2die4 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Veldig pent kabinett, hadde tenkt på det selv.. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 hei. ja har ikke hatt noe lian li kabinett men alle jeg hvet om. og de her på forumet virker veldig imponert. har ikke sett en negativ tilbake melding:D . lykke til med kjøpet Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har det kabinettet, det er MEGET stilrent, aluminium, enkelt og montere i det. Det er helt nydelig Du skal lete lenge etter et like stilrent kabinett i mine øyne Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 enda en som har det kabinettet her... har det i sølv da... men har ingenting og klage på så langt ivartfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Har nå hatt dette kabinettet siden desember 2005. Etter min mening er det av overlegen kvalitet, både med tanke på utseende, romslighet, og material- og viftebruk. Sørger for minimale vibrasjoner, og demper støy en god del (hvertfall det lille som er.. under idle selvsagt). Eneste som faktisk var litt irriterende i starten var en grusom høyfrekvent knirkelyd når døren ble åpnet og lukket, men litt WD40 på det øverste hengslet fikset den saken for godt. Kan anbefales. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Jeg har alldri hatt det kabinettet selv...desverre. Men jeg synes det ser kjempe lekkert ut og har fristet med flere annledninger. Men shark-kabinettet mitt holder enda en stund. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Lian Li er noko for seg sjølv. Har forøvrig bestilt dette stilreine og forhåpentligvis gode kabinettet. Ser lovande ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Lian Li er noko for seg sjølv. Har forøvrig bestilt dette stilreine og forhåpentligvis gode kabinettet. Ser lovande ut. 6197881[/snapback] You will be satisfied.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå