oye Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Ønsker å f.eks. klappe i hendene for å slå på lyset. Går det an å få kjøpt noe sånt i Norge? The Clapper Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kan du ikke bare kjøpe fra Amazon da? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 De fra Amazon kommer vel ikke med norske kontakter..? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) It doesn't specify that on the web page that its for 110 volts and its very sensitive to sounds, you can regulate the sensitive level but it still sucks. Poeng der... Har sett slike i en katalog eller noe slikt mens jeg gikk på elektro, men husker ikke hvor den katalogen var fra. Meget mulig det var Elfa Endret 13. november 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har så lyst på sånn jeg og, har lett før uten å finne.. Alternativet er å mekke med fjernkontroll i stedet (Ikea har/hadde det), men da må man jo ha fjernkontrollen lett tilgjengelig. Hendene mine har jeg nesten alltid med meg overalt i huset. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jeg har så lyst på sånn jeg og, har lett før uten å finne.. Alternativet er å mekke med fjernkontroll i stedet (Ikea har/hadde det), men da må man jo ha fjernkontrollen lett tilgjengelig. Hendene mine har jeg nesten alltid med meg overalt i huset. 5147488[/snapback] hva med å skaffe en slik fjernkontroll i ett armbandsur?.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jeg kan ikke si jeg ble overbevist av å lese de brukerkommentarene der. men for alle del, kan jo hende noen liker den. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sikkert en fet effekt om en hører på en trommesolo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå