Øyztein Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei! Vurderer å kjøpe meg et pci exp grafikkort fra Elkjøp. http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...20PX6600128PCIE Er dette noe å satse på eller kommer det til å gå treigt til nye spill som quake4, doom3, bf2 osv? Burde jeg kjøpe et kort fra komplett isteden? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Først velger du hvilket kort du vil ha, så velger du den butikken hvor du får det billigst. Sikkert et ordtak som beskriver det, men jeg er trøtt... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Var jeg deg så ville jeg ikke har kjøpt noe til pcen ifra elkjøp! Skjermkortet er ikke så altfor bra, og du skal nok få et bedre skjermkort for den prisen et annet sted. (prisguide.no?) Så må du vite om du har agp eller pci-e på hovedkortet ditt også da! Lenke til kommentar
Saint AS Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Var jeg deg så ville jeg ikke har kjøpt noe til pcen ifra elkjøp! Skjermkortet er ikke så altfor bra, og du skal nok få et bedre skjermkort for den prisen et annet sted. (prisguide.no?) Så må du vite om du har agp eller pci-e på hovedkortet ditt også da! 5146615[/snapback] (www.kelkoo.no) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hadde mye heller kjøpt det kortet her(selvom det koster 200kr mer(+frakt)) Club3D GeForce 6600GT 128MB Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 En kan godt kjøpe skjermkort fra Elkjøp, de har jo trossalt 6600GT. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Jo men de Leadtek kortene der er kjent for å være dårlige, jeg har hatt 2stk og begge har vært problemkort. Dessuten er det 6600, noe som begynner bli en smule treigt, man må jo tenke litt frem i tid når man skal kjøpe et skjermkort også. Endret 13. november 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Ehrgeiz Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Jo men de Leadtek kortene der er kjent for å være dårlige, jeg har hatt 2stk og begge har vært problemkort. Dessuten er det 6600, noe som begynner bli en smule treigt, man må jo tenke litt frem i tid når man skal kjøpe et skjermkort også. 5147055[/snapback] Uten noen andre kilder så tar jeg ikke det utsagnet ditt så veldig seriøst, mitt Leadtek-kort (6600GT) fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå