fredde Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei, kjøpte en Thermaltake X Silent Purepower 410W på Netshop for litt over 1 år siden da jeg trodde min daværende PSU hadde tatt kvelden. Det viste seg at den funket alllikevel så jeg har hatt Thermaltaken liggende ubrukt i over 1 år. I går satt jeg sammen en pc for en kompis og tenkte jeg kunne bruke Thermaltaken jeg hadde liggende, men når jeg kobler til strøm så får jeg bare en svak summe/pipelyd fra PSU'en og pcen vil ikke starte :-( Kan det være en sikring inne i PSU'en som har gått? Eller er det noen andre som har noen bedre tips for hva som kan være galt? Er det noe vits i å forsøke å returnere den til Netshop i og med den er kjøpt for 14 måneder siden? Noen med erfaringer? Lenke til kommentar
fredde Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Her var det jaggu ikke stor trafikk under PSU og Elektronikk emnet... Lenke til kommentar
Ponnypetra Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Kontakt Netshop og spørr. En kollega av meg fikk returnert en strømforsyning han hadde hatt i 1,5år, dog handlet og returnert til et annet nettsted enn Netshop. Lenke til kommentar
fredde Skrevet 20. november 2005 Forfatter Del Skrevet 20. november 2005 Som vanlig har Netshop upåklagelig support. Mottok ny på garanti i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå