brekkmiddel Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Siden pc'en min tok kveld for 3 dager siden, så fant jeg ut at det var på tide å planlegge neste generasjons pc. Har mer eller mindre bestemt meg for dette hovedkortet fra ASUS http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310299&cks=PRL Har ikke helt fulgt med på datamarkedet det siste året og nå har det plutselig dukket opp bøttevis av nye prosessoerer. Hva bør jeg gå for?? Er det noe som passer bedre til spilling enn andre?? Kikka litt på Athlon XP64 X2 prosessorene. Duger de til spilling? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Flyttes frå "Spørsmål og svar - PC" til "Hardware > CPU / Prosessorer". Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 jada. X2 cpuene passer til spilling. På enkelte spill må man tilpasse spillet til cpuen. Jeg kjører x2 3800+ og den funker utmerket. F. eks i quake 4 går det glatt som bare det. Dette skyldes at Quake 4 støtter multitasking og fungerer bedre på en dualcore enn en singelcore. Men det er de spill som ikke støtter dualcore. Og da må man endre på det som heter affinity på spillet. hvordan du gjør det og en liten liste over spill som støtter/ikke støtter kan du lese her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=491003&hl= Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Ok.. Takk for det. Bør jeg gå for Athlon 64 X2 3800 prossesoren eller en Athlon 64 4000 ? Begge koster rundt 3000. Jeg spiller masse og ar lyst å oppgradere maskinen slik at jeg har den en stund. Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Opteron 165 5146756[/snapback] enig med draganov her! en opteron 1** gjør susen OT: hvordan legger du inn bilder? jeg og flere hundre andre(kanskje å overdrive litt) kan ikke legge ut bilder ) Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Sjekk egenskaper på bildene eg legger inn så skjønner du det Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 Sjekk egenskaper på bildene eg legger inn så skjønner du det 5148904[/snapback] hvis jeg forsto det der rett så har du lagt den ut på en web-side. . . sikkert din egen og så satt dem inn. . . er det rett? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 15. november 2005 Del Skrevet 15. november 2005 hvis jeg forsto det der rett så har du lagt den ut på en web-side. . . sikkert din egen og så satt dem inn. . . er det rett? 5158611[/snapback] En smarting du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå