Idi Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei folkens Har kjøpt en ny kontroller HighPoint ATA133.Problemet er at driverene ligger på en floppy og min diskettstasjon virker ikke. Har forsøkt å laste ned driverene fra produsenten(har en lett oversiktelig side med Bios+driver) men får ikke til å installere det. Er rimelig sikker på at det er jeg som roter det til. Jeg finner kontrolleren i enhetsbehandling med et stort gult spørsmålstegn. Håper noen kan hjelpe meg videre her. Skal installere 2 nye samsung disker. Idi Lenke til kommentar
Xpence Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Gult ropetegn betyr vel at driver mangler så du kan prøve å laste ned driver Lenke til kommentar
Idi Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 Gult ropetegn betyr vel at driver mangler så du kan prøve å laste ned driver 5146111[/snapback] Kjære deg,hva svar er dette ? Jeg fortalte jo at jeg ikke klarte å installere den. Håper noen tar seg tid til å besvare dette på en skikkelig måte Lenke til kommentar
Adrian0 Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 jeg hadde samme problem med, mitt highpoint 100! dritt kort! send tilbake og kjøp et nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå