Gå til innhold

starship troopers.. er det fler enn 1 og 2?

Chrynarx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes seks volumes på DVD av Roughnecks-serien, men egentlig åtte. Noe som er teit med de som selges fra Amazon og Play er at de ikke er helt i orden etter hvordan de egentlig skal være. For eksempel Volume 2 og 3, som skulle bytte plass. Volume 3 er egentlig Volume 2, og Volume 2 er egentlig Volume 3.

Volume 6 er forresten egentlig Volume 8 også.

Uansett er det en fin serie. Noen bevegelser er litt svakt utført, men det er forståelig, for mesteparten av serien er jo fra rett før/rett etter milleniumsskiftet.

EDIT: Må nevne noen flere ting om serien.

Først og fremst, serien er basert på boka, ikke på filmen (snakker om den første), så noen ting er annerledes. Insektene er ser ut som de gjør i filmen, og de fleste våpnene er nok også helt like. Draktene på folka derimot, er litt annerledes.

Noen av karakterene som er med i filmen er med i serien, men de er litt annerledes her. Du må ikke tro at serien foregår før/etter/mellom filmen eller noe sånn. Noen karakterer i filmen dør, det gjør de ikke i serien (ingen av hoved-karakterene).

Dette er egentlig en barneserie, så det er ikke mye sånn at folk blir revet i to og sånn. Det er masse insekter som blir drept, og mye insektsblod og sånn, så jeg synes serien passer like bra for voksne. :)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
filmen (den første) er i en klasse for seg selv :wee:

5149172[/snapback]

2'eren er også i en klasse for seg selv. Eller skulle jeg si kasse. Søppel-kassa.

BTW: Lifesteeler, du tenker nok på serien, Roughnecks. Det finnes kun to FILMER om Starship Troopers.

5153213[/snapback]

Helt enig, 1'eren er bra, men 2'eren ... :thumbdown:

Lenke til kommentar
[iC,14/11-2005 : 17:44]
filmen (den første) er i en klasse for seg selv :wee:

5149172[/snapback]

2'eren er også i en klasse for seg selv. Eller skulle jeg si kasse. Søppel-kassa.

BTW: Lifesteeler, du tenker nok på serien, Roughnecks. Det finnes kun to FILMER om Starship Troopers.

5153213[/snapback]

Helt enig, 1'eren er bra, men 2'eren ... :thumbdown:

5153692[/snapback]

Ja, 2'eren var en gedigen skuffelse. Riktignok er det noen bra effekter, men ikke noe som vi allerede hadde sett i eneren.

Dårlige skuespillere og lavbudsjettfilm gjorde dette til middelmådig film....jeg pinte meg gjennom de 90 minuttene. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...