oevold Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Hei kjøpte meg et nytt Ixus 750 med 512 mb minne kort, så er det sånn at jeg var på fjellet tok en del bilder. Mange av dem ble merket som ikke identifsserbare. har noen hat samme problem? er kamerat defekt? eller trengs bare en ny fimerware update, å hvor finnes den? eller har jeg kjøpt katta i sekken? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Kan jo være noe med minnekortet. Prøv å formattere det (etter at du har reddet over de bildene du kan) og ta en haug med testbilder - spiller liten rolle hva du tar bilder av, du skal jo bare teste at det fungerer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Enig, høres ut som minnekortet. Prøv med et annet, og formater det i kamera før du tar testbildene. Hvilket merke er minnekortet? Lenke til kommentar
oevold Skrevet 13. november 2005 Forfatter Del Skrevet 13. november 2005 tatt mange bilder å formatert 5 ganger ca. feilen blir ikke borte. minnekortet heter: Memory Corp 512MB Secure Digital 60x kjøpt på mpx. http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=58054 tror jeg bare skal sende det tilbake snarest. noen som vet om andre kort som funker 100% Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Memory corp... et typisk "billigmerke" som plutselig ikke er så billig når man merker hvorfor det var så billig. Returner kortet på garanti, og krev et kort med en viss kvalitet (mulig du må betale mellomlegget). Sandisk og Lexar er gode merker. Kingston er heller ikke dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå