kyllingvippen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hei! Jeg er skikkelig fortvilet! Kjøpte nettop HL med CS i en Half Life Generation Pack! Tenk jeg KJØPTE det! Men jeg kan ikke spille online pga. cd-key. Jeg bruker jo cd-keyen som står bakpå... burde det ikke gå dah? Har prøvd flere også. Vet noen hvor jeg får tak i ny cd-key? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Du får kjøpe en til da... :smile: Lenke til kommentar
exis Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 ring til sierrafolka så fikser dem d. Lenke til kommentar
Domino Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Du har kjøpt versjonen med 3 eller 4 cd'er ikke sant? (finnes to utgaver. en med Half-Life/counter-strike/oposing force, og en med Blueshift i tillegg). Iallefall på første utgaven, og meget trolig på andre utgaven er det en cd-key for hver versjon. Sjekk coveret med counter-strike cd'en. Her finner du to keys, en til HL og en til CS :wink: Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Mail Sierra. De løser det umiddelbart, hvis du venter for lenge, må du dessværre betale 10 USD for en ny CDKey, men vær kjapp, så er det gratis. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Du må husk å bruker riktig key da.. :razz: Key nr. 2 hvis jeg ikke tar mye feil. Lenke til kommentar
danandre Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Hmm... Jeg kjøåte en pakken med blue-shift o.s.v. alt HL stuffet. Der funket jo HL og CS key'en i CS da... så jeg hadde 2 cd-keys til CS :razz: Det er vel sånn det skal være? Ellers har jeg vært heldig :razz: Lenke til kommentar
aschj Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Tar jeg ikke helt feil, funker Blue-Shift keyen også :wink: Lenke til kommentar
danandre Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 JASSÅ! Hmmm... MÅ TESTES :wink: Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Blueshift keyen fungerer ja... Bruker den selv... Oj.... 500meldingersjubileum! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå