Gå til innhold

O jul med din avatar..?

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skal se om eg får laget til en avater er og då :)

når er trekningen? Forumet skule laget et juleutseende også :)

5146189[/snapback]

Ja, flere som er enig i meg her. Tenkte derfor jeg kan linke dere til denne tråden: Prosjekt: Juletheme til forumet! (skin) Kom med ideer, og gjerne ferdige ikoner, som kanskje kan få lov til å innvies i skinnet!

Får se om jeg klarer å finne en nisselue eller noe slikt til sverdmannen min.. :love:

Men den avataren skal hvertfall ikke komme før 1. Desember.

TSP :)

Lenke til kommentar
Kom igjen nå, Newt32, få opp en juleavatar først som sist.

1. desember er for pyser. :p

5178515[/snapback]

Jeg nei. Skal ikke ha noe juleavatar. Synes bare det er latterlig at folk begynner å prate om jul i slutten av oktober, begynnelsen av november... Folk er jo.. desperate, rett og slett.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Jeg nei. Skal ikke ha noe juleavatar. Synes bare det er latterlig at folk begynner å prate om jul i slutten av oktober, begynnelsen av november... Folk er jo.. desperate, rett og slett.

5178542[/snapback]

Vel, jeg driter i at du mener det. Folk får da lov til å ha juleavatarene våre fra når de vil? Om de føler at de har kommet i julestemning allerede, så gjør vel ikke det deg noen ting.

Lenke til kommentar

Forlanger dere at folk skal komme ut av julestemning også? At de må spytte ut marsipanen, kaste ut de ekstra flaskene med juleøl/brus og komme seg tilbake til den vanlige mangel-på-stemningen? Så trist at dere må tråkke på andres glede, fordi dere ikke selv klarer å bli lykkelige i vintermånedene.

Camron: Det er mange tradisjoner som holdes fordi de er tradisjoner, ikke fordi det er det normale, korrekte, etiske eller smarte å gjøre. Å bli lykkelig fordi julen nærmer seg er, for meg, mye bedre enn å tråkke på andres glede fordi de begynner en måned før deg.

Lenke til kommentar

Ro litt ned da. Det var ikke meningen å ødelegge noen sin julestemning. Jeg bare sa min mening.

Har ikke sagt at dere ikke kan starte med juleavatarer når dere vil. Jeg vet at du ikke bryr deg Tomat-Ulf, og jeg håper mange tenker som deg egentlig. Dette er OT-Baren, man skal ikke bry seg så mye.

Herre min jesus's gode far. Start med jul når dere vil ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...