Gå til innhold

O jul med din avatar..?

:---{D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel liten vits å stemme her. Her snakker vi om avatarer, la oss holde det ontopic.

Jeg bare luftet idéen om en avstemningstråd til, men vet ikke om det er nok avatarer som ikke er med i den andre tråden og som kunne tenkt seg å være med til å holde en avstemningstråd. De fem beste fra hver tråd kunne jo møtes i finaletråden eller noe?

Lenke til kommentar

Så med andre ord er det en avstemming over hvem som har den beste juleavataren, men kun blant de 30 som var først til og bytte...

Ja jeg ville virkelig være stolt om jeg hadde vunnet noe slikt :tease:

Skulle en først stemt over beste avatar burde en nok gjøre det litt mer gjennomført.

Endret av am3k
Lenke til kommentar
Så med andre ord er det en avstemming over hvem som har den beste juleavataren, men kun blant de 30 som var først til og bytte...

Ja jeg ville virkelig være stolt om jeg hadde vunnet noe slikt :tease:

Skulle en først stemt over beste avatar burde en nok gjøre det litt mer gjennomført.

5238380[/snapback]

Vel. Nå har jeg først startet denne tråden her for at folk skal begynne å tenke på det. Denne kom tidlig, så om dere har vært treige er det deres egen skyld.

Når det gjelder de nominerte avatarene, var det en nominasjonstråd der til og med du kunne vært nominert om noen hadde likt avataren din. Det var ikke de 30 første til å bytte, men de 30 første til å bli nominert av en annen bruker. Syns dette er ganske fair jeg. Kan dog være enig i at det ble litt tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...