GBD Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Her har du noen.... 5236836[/snapback] Takk takk. Julestemningen øker... Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 sitter her og grubler.. bør jeg skifte min avatar kanskje? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Beste jeg fikk til.Stilig hund 5222463[/snapback] Thanks. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Juleavataren er fikset her også. Noen som synes vi burde ha en avstemning til om beste juleavatar, eller er det ikke så farlig? Har kommet til en del bra avatarer nå i det siste. (SnowDOG_ og AnAnAs for eksempel) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Da stemmer jeg på SnowDOG_ sin jeg og. Den er jo bare vill Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Er vel liten vits å stemme her. Her snakker vi om avatarer, la oss holde det ontopic. Jeg bare luftet idéen om en avstemningstråd til, men vet ikke om det er nok avatarer som ikke er med i den andre tråden og som kunne tenkt seg å være med til å holde en avstemningstråd. De fem beste fra hver tråd kunne jo møtes i finaletråden eller noe? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De har allerede nominert og begynt å stemme! Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De har allerede nominert og begynt å stemme! 5237715[/snapback] Jeg synes egentlig at dette var litt tidlig. Man kunne iallefall ventet litt slik at flere fikk være med. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) hei kan noen mekke det bildet her til en avatar? biiig.no`s Juleavatar Endret 1. desember 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 den var da allerede snøete og fin Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Min vanlige (for tiden): Juleversjon: Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De har allerede nominert og begynt å stemme! 5237715[/snapback] Jeg synes egentlig at dette var litt tidlig. Man kunne iallefall ventet litt slik at flere fikk være med. 5237808[/snapback] Det er bare plass til 30 eller noe slikt i en avsteming. Da var det de 30 første nominasjonene som fikk være med. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Så med andre ord er det en avstemming over hvem som har den beste juleavataren, men kun blant de 30 som var først til og bytte... Ja jeg ville virkelig være stolt om jeg hadde vunnet noe slikt Skulle en først stemt over beste avatar burde en nok gjøre det litt mer gjennomført. Endret 1. desember 2005 av am3k Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Så med andre ord er det en avstemming over hvem som har den beste juleavataren, men kun blant de 30 som var først til og bytte... Ja jeg ville virkelig være stolt om jeg hadde vunnet noe slikt Skulle en først stemt over beste avatar burde en nok gjøre det litt mer gjennomført. 5238380[/snapback] Vel. Nå har jeg først startet denne tråden her for at folk skal begynne å tenke på det. Denne kom tidlig, så om dere har vært treige er det deres egen skyld. Når det gjelder de nominerte avatarene, var det en nominasjonstråd der til og med du kunne vært nominert om noen hadde likt avataren din. Det var ikke de 30 første til å bytte, men de 30 første til å bli nominert av en annen bruker. Syns dette er ganske fair jeg. Kan dog være enig i at det ble litt tidlig. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 De har allerede nominert og begynt å stemme! 5237715[/snapback] Jeg synes egentlig at dette var litt tidlig. Man kunne iallefall ventet litt slik at flere fikk være med. 5237808[/snapback] Ja, jeg er så gæli enig med deg. men men Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Mange avatarer som hadde fortjent en plass på lista i forhold til mange av dem som ligger der. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå laget jo ikke jeg meg juleavatar pga noen konkurranse, men for de som eventuelt gjorde det vil jeg si det gikk litt vel kjapt for seg dette med nominasjon og avstemning. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Det var derfor jeg foreslo en avstemning til. Så kan f.eks. de 5 beste fra hver avstemning møtes i en evt. finale? Endret 1. desember 2005 av Zlatzman Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 Det var derfor jeg foreslo en avstemning til. Så kan f.eks. de 5 beste fra hver avstemning møtes i en evt. finale? 5239863[/snapback] Har faktisk tenkt på det her. Vi får se. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Tomat-Ulfs avatar slår alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå