Gå til innhold

O jul med din avatar..?

:---{D

Anbefalte innlegg

O jul med din glede og barnlige lyst,

vi hilser deg alle velkommen;

Nå er det jo jul. Overalt vi ser for tiden er det grøt og nisser ( :hmm: ). Og det betyr jo selvfølgelig at vi må få litt julestemning her på forumet, som vil si at alle avatarer har nisseluer eller et eller annet julete.

Det vil jo selvfølgelig en kåring av beste juleavatar til slutt, så det er bare å bruke nøtta og komme på en god idé. Vinneren får både heder og kanskje litt ære hvis han/hun er ekstra flink.

Om du ikke er så flink i photoshop og lignede kan du ta deg en tur innom avatar-tråden.

God jul. :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jul den 13nde november? nei nå får du gi deg.

5145894[/snapback]

Visste at noen kommer til å klage på det.

Men det driter nå jeg i. Er da bare 41 dager igjen! Både julecolaen og julemarsipanen er ute.

5145903[/snapback]

Du glemte julebrusen! :nei:

Jula kommer for tidlig... desember.. vel... da er det jul da, men nå er det jo ikke snø en gang!

Lenke til kommentar
når er trekningen? Forumet skule laget et juleutseende også :)

5146189[/snapback]

Er ikke "trekning". Det er stemming. Folk stemmer på den avataren de syns er best og den som får mest stemmer vinner.

Syns han mannen på denne logoen:

diskusjon.no-logo.png

Skulle hatt en nisselue.

Lenke til kommentar

Huff, jul allerede :no:

Hadde det ikke vært kosligere å vente til i advent i det minste?

Ellers så må jeg si jeg blir irritert når jeg ser at jula skal dras ut til det uendelige. Jeg så julepynt i butikken allerede i september og pepperkaker og julebrus tidlig i oktober. Det blir jo ikke noe spesielt med slutten av desember dersom man skal ha "jul" hele året. Hvorfor ikke komme med påskeavartar i samme slengen? Og 17mai-avartar? Og st.hans? Og nyttårsaften? En gul kylling som sitter på en rakett med nisselue og norsk flagg som står i full fyr. Da har man jo sikret seg for hele året. :p

Ellers: Min juleavartar kommer når det er på tide.

414.jpg

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...