Ueland Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 Automatiske epost-meldinger som sendes ut fra forumet sendes nå ut fra [email protected] og ikke [email protected] som den gjorde tidligere. Så de av dere som bruker meldingsregler for sortering må oppdatere disse for at alt skal oppføre seg som normalt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2005 Del Skrevet 13. november 2005 (endret) Hvorfor egentlig? *kremt* Glem det. Nytt domene. Endret 13. november 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hmm, ja jeg har regler, men min regel sier; fra WWW-data, samt med "Trådabonnement-svarmelding" i overskriften. Men såvidt jeg kan se så kommer de på vegne av automailer@diskusjon, men fra www-data@iota... www-data [[email protected]]; on behalf of; Forum [[email protected]] Vet ikke helt jeg, fungerer utmerket hos meg med min litt "smør på flesk" regel, men tenkte bare jeg ville nevne det her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Kan dere endre emnefeltet på e-postene? I dag står det f. eks. "New Comment on your Blog ( From Forum )". Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Nå måtte jeg også endre til automailer@diskusjon, for 5 minutter siden, så da stemmer informasjonen også for meg nå. Hvofor det skjedde først nå vites ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå