@nki Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Er det noen som vet om jeg må ha proxy eller DHCP server for å kunne bruke ICS? Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Kan du være litt mer detaljert? Svaret er i og for seg både ja og nei. Eller motsatt. Litt avhengig av programvare osv. :smile: Lenke til kommentar
@nki Skrevet 28. august 2002 Forfatter Del Skrevet 28. august 2002 Har to pcer med win98se. Pc1 har to NIC, et til Internett og et til hjemmenettverket, mens pc2 har et NIC til hjemmenettverket. Villebruke pc1 som en router for pc2, men etter mange forsøk tror jeg at det har gått opp for meg at en kanskje må ha DHCP server....(eller Proxy server) Vet du noe om IP forwarding også? :smile: Lenke til kommentar
goose Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Hvorfor lage ikke gateway av den ene pcen ved hjelp av f.eks. Wingate... ? Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 28. august 2002 Del Skrevet 28. august 2002 Jeg trudde ICS hadde innebygd DHCP-server, jeg men.... XP har i hvertfall det. Det kan nok lønne seg å kjøpe en SMC barricade router eller noe sånt fra komplett.no. Det er greie routere som er lette å sette opp. Enten det eller sette opp en linux-router. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Du kan ikke gi opp ennå! Har du søkt på ICS på hele forumet anki? Lenke til kommentar
MortenH Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er du sikker på at win98 klarer to nettverkskort samtidig? Er ikke helt sikker på dette, men ics vil nok bare virke med ett nettverkskort og et modem/isdn-kort, dvs. win98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå